Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
In de praktijk zal de boel wel verkocht of weggegeven worden als ze een fijn nieuw baasje krijgen. Verder niemand in de familie die op mijn beesten zit te wachten
Dat beest is nl. de dupe, op het moment dat jou iets overkomt en jij niks geregeld hebt. Wie weet waar ie terecht komt? sflj schreef:Ik vind eigenlijk dat je daar over na moet denken voordat je een paard aanschaft!Dat beest is nl. de dupe, op het moment dat jou iets overkomt en jij niks geregeld hebt. Wie weet waar ie terecht komt?
) Mijn zusje zou hem wel poetsen, en denk dat de kleindochter van de stalhulp hem af en toe zal rijden, gewoon een relax ritje wat nu ook voorkomt.
Daarnaast heb ik mijn ouders nog als extra vangnet en met de oude eigenaresse van Ito zijn wij overeengekomen dat als er ooit iets zou gebeuren waardoor ze niet bij ons zou kunnen blijven zij er voor haar zouden zijn. Dat zijn zulke fantastische mensen die zou ik Pien ook toevertrouwen...
maar goed, ik ga nog helemaal nergens heen en de paardjes staan aan huis op eigen grond. We hebben een verzekering die bij het overlijden van 1 van ons de hypotheek in z'n geheel meteen aflost dus ikzelf, dan wel mijn partner dan wel mijn ouders zouden niet ineens met kosten zitten van een hypotheek. De hooizolder ligt vol stro en hooi, zakken brok heb ik ook voldoende dus voor de komende 3-4 maanden hebben ze alleen hoefsmid/DA kosten. Ik moet nu al oppassen dat mijn moeder m'n huis niet kraakt terwijl ik nog leef want ze vind het veel te leuk allemaal dus met de dagelijkse zorg zou het ook goed komen. Is wel een geruststelling hoor...