Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sodeletuut schreef:Grappig dat er heeel erg veel negatieve reacties zijn over mondoni. Ik vind mondoni heel fijn zitten! Ze gaan inderdaad geen 10 jaar mee, maar toch ben ik er erg tevreden over.. Maar dat komt misschien omdat ik nog nooit een dure paardrijbroek gehad heb, ook geen behoefte aan....
. Ik hoef geen dure paardrijbroek aan gehad te hebben om te weten dat bloedende knieën niet lekker zijn
nooit meer anders!

Sheran schreef:Sodeletuut schreef:Grappig dat er heeel erg veel negatieve reacties zijn over mondoni. Ik vind mondoni heel fijn zitten! Ze gaan inderdaad geen 10 jaar mee, maar toch ben ik er erg tevreden over.. Maar dat komt misschien omdat ik nog nooit een dure paardrijbroek gehad heb, ook geen behoefte aan....
Dan werkt hij blijkbaar wel voor jou. Ik hoef geen dure paardrijbroek aan gehad te hebben om te weten dat bloedende knieën niet lekker zijn
Maar ik vind het zo raar, want die broeken zijn zo super rekbaar, dat ik me niet kan voorstellen dat je je knieën ermee kapot kan rijden.