Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pieteritus1 schreef:Met Achilles M2 met winst te zijn en met Olivius de zomerselecties in het Z1 te starten en in het winterseizoen de selecties met hem in het Z2.
Hoge doelen, maar ze zijn wel haalbaar (als ik goed en genoeg train).
Pieteritus1 schreef:Pieteritus1 schreef:Met Achilles M2 met winst te zijn en met Olivius de zomerselecties in het Z1 te starten en in het winterseizoen de selecties met hem in het Z2.
Hoge doelen, maar ze zijn wel haalbaar (als ik goed en genoeg train).
Doel al gehaald: M2 met winst. Nu gaan we maar gewoon voor: winterseizoen 2012 -> Z2
RM94 schreef:Gelukkig zijn ja dat lijkt heel simpel maar dat is nog verschrikkelijk moeilijk
2011 was een K**jaar echt verschrikkelijk eerst een paar maanden geen baan toen mama steeds zieker en uiteindelijk gestorven en op het moment zit ik in een baan waar ik diepongelukkig van word maar tja hij betaald de rekeningen heh zucht
dus gewoon gelukkig worden dat is mijn doel, lief zijn voor mijn vrienden/familie en blij zijn met mijn paardjes/hondje als de zon dan ook nog een keer wil schijnen
. Misschien dat de KNHS bitloos rijden na de pilot wel gewoon toe gaat staan, en anders ga ik HC verder in het M.
.