Complimentjes van de jury

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 00:50

Brittiexxx schreef:
gister had ik een oefendressuurwedstrijd op de manege
en er stond op de protocol: zeer fijn om naar te kijken! Compliment :)
we waren dan ook eerste met 213 punten :o

Super, dat is wel lekker hoog! Welke klasse was dat?

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:55

Ik kreeg eens een 8 voor verzorging met de opmerking: Paard doet zijn naam eer aan :P
Alves van de Witte Manen :+

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 01:02

heb in het L en B wel vaker gehad het commentaar leuk paard, of leuke combinatie. maar na een slechte periode in het M1 kwam er een goede aan en dat werd beloond met als onderstaande: erg net in balans gereden proef! en hier ben ik echt trots op!! was ook nog eens 1ste geworden terwijl ik tegen twee zwarte totilasjes mocht! mijn dag kon dus echt niet meer kapot hihi!

Brittiexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 16:32

zuske schreef:
Brittiexxx schreef:
gister had ik een oefendressuurwedstrijd op de manege
en er stond op de protocol: zeer fijn om naar te kijken! Compliment :)
we waren dan ook eerste met 213 punten :o

Super, dat is wel lekker hoog! Welke klasse was dat?

Klasse B gewoon :)

Kirov

Re: Complimentjes van de jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:41

Afgelopen weekend stond er positief commentaar op m'n protocol. Goed voorwaarts gereden, netjes opgelost, goed weggereden bij terugrijden nog wat meer opvangen. Bij het wijken: keurig! (had een 8) mag nog iets grotere pas zijwaarts maken.
Was sowieso een super dagje met mn paardjes: 2 eerste prijzen in de L2 en een eerste en tweede prijs in de L1.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:58

doei schreef:
Ik kreeg eens een 8 voor verzorging met de opmerking: Paard doet zijn naam eer aan :P
Alves van de Witte Manen :+

Hahahaha :+
Ik krijg ook altijd 7'es en 8'ten, ''pony ziet er netjes uit!'' of ''chique set!'' :')

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:15

Ik rij met mijn schimmel tinker op veel reguliere wedstrijden en daar val je zowiezo al wel op natuurlijk tussen de warmbloedjes... ;)

In de B heb ik geregeld leuk commentaar gehad op mijn protocollen, als leuke combinatie, of fijn om naar te kijken
ben in 4 wedstrijden door naar het L1 gegaan...ook hier kreeg ik leuke reacties van jury`s
een van de eerste L1 wedstrijden kwam de jury na mijn 2e proef haar hokje uit om mij haar complimenten te geven, zeer fijn beeld en ik had hem netjes gereden, volgens mij heeft ze het wel 4 keer gezegd, daar groei je natuurlijk van, ze gaf ook eerlijk aan dat als het niet goed was dat ze ook wel mopperde...
dus ikke blij ;)

Ook buiten de jury om krijgen we toch wel veel leuke reakties, wat een leuke combinatie en /of wat een gaaf paard heb je, wat voor ene ras is dat?? :o en dan volgt vaak de reakte... een tinker...

wat?? een tinker???????? :oo

:')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 02:12

Laatst haalde ik mijn coupon op en riep uit "Ohhh een 8 voor binnenkomen!"
De jury hoorde dat toevallig en zei: "Ja, je kwam zo mooi strak recht binnen."
:D

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:10

'Wat een ontzettend leuke pony heb je! Jullie zijn echt een leuke combinatie om naar te kijken' (was met mijn verzorgpony :D )

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:33

Ik had een keer 'Leuke proef met leuke pony!' Vond ik erg leuk om te lezen :D

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:36

Op mijn protocol; erg goed paard, fijne gangen en later in een bericht via facebook; belofte voor de toekomst.

En bij de overige jury's staat er onderaan wel eens fijn paard, probeer te werken aan .... of leuk paard!

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 20:57

Door de jaren heen met onderlinge wedstrijden wat leuke complimentjes onderaan op mijn protocollen:

"Mooie, rechte zit."

"Je zit netjes, handen mooi stil."

"Netjes gereden. Pony goed voorwaarts."

"Hele mooie zit. Keurig gereden." (Helaas is mijn zit om de een of andere reden nu al een hele tijd niet meer zo goed :n Ik moet er hard aan werken als ik weer zo'n compliment wil krijgen :'))

"Het paard had erg veel energie. Knap dat je bleef zitten zonder beugel en 'm toch terug reed." (Op het zwarte racemonster van stal, de proef ging niet geheel volgens plan :=)

lara331

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:40

complimentjes krijgen is altijd leuk natuurijk, zelf heb ik er nog geen gehad. ;( ik heb wel nog maar 1 keer mee gedaan aan een wedstrijdje op de manege ;)

Chr1s

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:46

Had heel wat jaren terug met een manege paard bij een F proef als commentaar dat ik talent had.
Helaas heb ik er nog weinig mee gedaan. Maar ben er nog steeds trots op compliment.
Had toen 242 punten behaald en eerste plaats :D. Rij nu geen wedstrijden meer.
Maar als ik straks hopelijk eigen paard heb gaat dan toch wel weer kriebelen :+

DiFa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:18

Ik vind het inderdaad erg leuk als er iets onderaan geschreven word.

- Wat een prachtige fries,
- Wat een prachtige combinatie
- Een genot om naar te kijken
- Een prachtige fries met erg veel potentie

Ik rij Minke altijd tussen de KWPN'ers, omdat ze een arabo fries is en dus niet mag starten tussen de friezen. Dus het is altijd erg leuk als ik dit op mijn protocol heb staan.

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:50

1 complimentje ben ik nooit vergeten :D
Ik had, jaaaren geleden, een jong friesje onder het zadel. Ze was nog wat slapjes in de galop, met als gevolg dat ze na een paar galopsprongen in de knoop raakte met haar achterbenen en dan uit fure frustratie begon met bokken. Je voelde en als je t wist zag je het aankomen, vreselijk grappig, ze was dan echt booos op haar achterbenen, zo van; 'potverdrie nou doen ze weer niet wat ik wil'.
In de proef, op de volte in de galop, begon ze dus weer te bokken, waardoor ik in lachen uitbarstte :')
Het commentaar van de jury was dat hij kon zien dat ik een zeer goede amazone was omdat ik me niet, door een foutje van een jong paard, van de wijs liet brengen. Hij vond het zoooo knap dat ik niet boos werd :o hij moest eens weten hoe grappig t aanvoelde :D daar kon je niet boos om worden ;)

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:55

De mooiste die ik kreeg was , een goed combinatie, ruiter en paard perfect op elkaar afgestemd.

stephanie404

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:43

Ik rij nu geen wedstrijden meer, maar vroeger wel gedaan met mijn eerste pony. Ik kreeg vaak commentaar als:
-knap dat je bent blijven zitten.
-Wat een ondeugende pony
Het was een kleine draak!! :D

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:25

ik had afgelopen zomer een meisje van 8 jaar die met mijn welsh mountain pony ging starten,we hadden elke keer als compliment dat ze een geweldige mooie combinatie waren en dat ze zeer schattig waren haha

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:29

"Er zit nog veel meer in deze pony!" :)

Dat zat er ook, maar toch verkocht :)
Binnenkort ga ik voor heet eerst starten, ben benieuwd (vanavond eerste, maar das voor carnaval! :)) )

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 01:21

wanneer ga je voor het eerst starten?

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:59

zuske schreef:

25e :)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 18:06

Met mijn pony kreeg ik altijd hele leuke reacties van de jury :j. Het ging niet altijd even top. Pony was ontzettend lastig nageefelijk te rijden(komt door een blessure zie os)
O.A. ; -Hele leuke combinatie. Heel vriendelijk gereden etc.
Ook bij de jury wagen het leukste commentaar vond ik nog wel:' Wat heb jij een leuke pony en wat zijn jullie een mooie combinatie. Erg jammer dat Joris wat afgeleid was en een paar keer schrok. Baal ervan dat ik je geen winstpunt heb kunnen geven, maar zie je graag terug :).

Joris was nogal bang voor honden en achter mjn ring zat een hond te blaffen en tekeer te gaan. Had mooie cijfers alleen kwam niet meer veel verder dan de B E Lijn :')

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 18:15

JorisDy schreef:
Met mijn pony kreeg ik altijd hele leuke reacties van de jury :j. Het ging niet altijd even top. Pony was ontzettend lastig nageefelijk te rijden(komt door een blessure zie os)
O.A. ; -Hele leuke combinatie. Heel vriendelijk gereden etc.
Ook bij de jury wagen het leukste commentaar vond ik nog wel:' Wat heb jij een leuke pony en wat zijn jullie een mooie combinatie. Erg jammer dat Joris wat afgeleid was en een paar keer schrok. Baal ervan dat ik je geen winstpunt heb kunnen geven, maar zie je graag terug :).

Joris was nogal bang voor honden en achter mjn ring zat een hond te blaffen en tekeer te gaan. Had mooie cijfers alleen kwam niet meer veel verder dan de B E Lijn :')

Dan had je vast voldoende impuls. :P

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 18:16

xNK schreef:
zuske schreef:

25e :)

Supercool... Houd je ons op de hoogte?