Het is toch mijn paard...?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Re: Het is toch mijn paard...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:57

En zijn ze nog een keer langs geweest?

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 23:12

ik vind dat je het buitengewoon netjes hebt afgehandeld. Hopelijk is het kwartje nu gevallen. En uiteraard heel veel plezier met je paard!

Alissa_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 00:34

Nee, ze zijn niet meer langsgeweest :D zelfs niet meer gesmst, heb al 2 weken ongeveer niks meer van ze gehoord. Gelukkig maar.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 15:43

Heel netjes afgehandeld! Respect voor je.
Ik weet niet wat ik doe als ik merk dat andere mensen emt m'n paarden aan de haal gaan .. denk dat er een knopje omvliegt..

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:42

xDenies schreef:
Ik weet niet wat ik doe als ik merk dat andere mensen emt m'n paarden aan de haal gaan .. denk dat er een knopje omvliegt..

Dat vind ik zo jammer, dat mensen meteen zo fel reageren. Want zoals je ziet bij de ts kan je met een rustige reactie precies voor elkaar krijgen wat je wilt.
Sterker nog, ik vraag mij af of mensen wel willen luisteren als iemand meteen uit zijn/haar stekker gaat tegen ze ;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 17:18

BrankaZ schreef:
xDenies schreef:

Dat vind ik zo jammer, dat mensen meteen zo fel reageren. Want zoals je ziet bij de ts kan je met een rustige reactie precies voor elkaar krijgen wat je wilt.
Sterker nog, ik vraag mij af of mensen wel willen luisteren als iemand meteen uit zijn/haar stekker gaat tegen ze ;)

Waar staat dat ik fel word?
Knap dat je dat er uit kan halen, want 'denk dat er een knopje omvliegt' kunnen meedere reacties hebben.
Daarnaast weet ik als geen ander dat praten meer helpt.

Dus. Vanwaar deze conclusie over iemand die je eigenlijk niet kent? :)