Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wil nog even op schijt en pies terug komen aangezien iemand hier zei dat 3x per dag de bak verschonen teveel was.
Citaat:Als ik niet het eerste uur les moet geven voor het werk en dan als ik thuiskom. In het weekend sowieso 2x
tussendoor ben je er toch niet wat valt er dan nog te zuigen?
Maar de poezen zijn er wel. Al maken ze eigenlijk niets vies. Ze verliezen toch wat haar
)
tita schreef:TS het onderwerp is ter sprake gekomen ik weet niet wat jij precies wilt maar de meeste mensen zijn volwassen en hebben een huis...dus moet het te redden zijn terwijl er iets anders aan de hand is
.
. De combinatie van relatie, huishouden, paard, fulltime baan, sociaal leven is prima te combineren. Ik heb zelfs nog voldoende tijd over gewoon helemaal voor mezelf om te internetten, te badderen, een boek te lezen (= ook belangrijk). Die tijd is dan extra fijn en je kunt er dan extra van genieten, van jezelf vervelen is geen sprake meer in ieder geval
.
Gelukkig doen ik alles samen met vriendin dus kan met gerust hart 2 dagen per week weg zijn en als ik het heel druk heb mag ik niet komen
Voor de rest is het meestal laat eten en door de week weinig sociaal leven buiten om de mensen van stal. In het weekend plan ik dus sociale activeiten maar ik heb geen vriend en zou ook eerlijk gezegd behalve de nacht niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen