)Het zijn misschien dan wel niet de goedkoopste producten, maar ze zijn hun geld dubbel en dik waard
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
En lang leve alle tipgevers
jesse_rulez schreef:Voor mijn buitenritten zweer ik bij mijn soft shell rijbroek, Mountain horse winterlaarzen/schoenen, BR waterdichte winterjas, Roeckl gevoerde leren handschoenen. (En na afloop een kopje warme chocomel)
Het zijn misschien dan wel niet de goedkoopste producten, maar ze zijn hun geld dubbel en dik waard
. taggart schreef:De softshell rijbroeken vallen die kleiner als normale rijbroeken?
Zit er wel rek in??
En moet je er dan bij flinke kou toch nog een legging onder???

. Ze zijn alleen niet helemaal waterdicht, maar wel waterafstotend. 
taggart schreef:De softshell rijbroeken vallen die kleiner als normale rijbroeken?
Zit er wel rek in??
En moet je er dan bij flinke kou toch nog een legging onder???
http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=4600017
een thermolegging is niet zo ik. Beeezel schreef:Susyb schreef:Zijn ze ook waterdicht.. wat eeen geweldig ding om te zien! en ook in grote maten?
Jazeker waterdicht!![]()
En ja, ook in best grote maten. Ik heb een Maddox, en ik heb er werkelijk niets op aan te merken.
De aanschafprijs is even slikken, zo rond de 200 euro, maar als ik dat vergelijk met wat een geld ik de jaren daarvoor al aan mutsen, jassen, leggings etc heb uitgegeven; is z'n overall zijn geld wat mij betreft in goud waard.
Ook niet onbelangrijk; er zitten ritsen aan je benen, zodat schoenen aantrekken makkelijk gaat. Er zit een soort bretels aan de broek vast, zodat het ook fijn zit, en dan die riem is ook erg prettig. Een stuk minder hobbezakkerig zo.