Lessers luisteren niet en doen geen moeite

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 20:50

grid schreef:
maar uit eerdere stukjes leek het alsof het wel bekend zou moeten zijn al lijkt er idd wel ook een communicatieprobleem te zijn. Dat leid ik mede af omdat men bv 5-10 minuten vooraf komt, terwijl gezegd wordt dat 20min nodig is als men zelf moet poetsen/ opzadelen enz...
en lees ook nog steeds niet precies wat het beleid vd manege/ andere instructeurs is tegenover hoe TS het persoonlijk aan wil pakken

Bij andere instructeurs is het ook de bedoeling dat ruiters zelf poetsen en zadelen en bij velen (vooral de oudere instructeurs) sturen de ruiters ook terug als er iets niet inorde is. De nieuwe en jongere instructeurs (sommigen dan toch) vinden het niet erg als een paard vies is ofzo en laten die zo lopen. Ik vind het belangrijk dat ze proper gepoetst zijn. Dus ik vind de oude aanpak zoals we het vroeger ook zelf geleerd hebben goed!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:57

Wat goed van jullie maneges dat je zelf mag poetsen en zadelen! Bij de manege waar ik gereden heb mocht maar een klein groepje zadelen, en die moesten dan ook alle paarden zadelen. Heel stom want sommige reden er al heel lang maar mochten nog steeds niet zadelen.

Vickz

Re: Lessers luisteren niet en doen geen moeite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 21:15

Ik vind dat poetsen en zadelen gewoon hoort bij het paardrijden ;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:16

Ach voor beide systemen valt wat te zeggen hoor :)

Top dat je leerlingen beter hun best deden! Jij bent de juf, je moet daar echt 'staan'! :j

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 23:01

Het was vandaag een stuk leuker om les te geven. In mijn 1e les had ik dan ook maar 4 ruitertjes, vind ik ideaal kan je iedereen veel aandacht geven. In de 2e groep 11, maar ze deden erg hun best. Heb deze groep op het eind van de les 2 aan 2 laten rijden en dat vonden ze super leuk :) Mijn 1ste groepje heb ik gym oefeningen laten doen en zelf de bangste ruitertjes deden uiteindelijk alles met een brede glimlach! :o