Voor anderen is het een strijd om rond te komen met basics

Maargoed, beroepsmisvorming
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Astaloca schreef:Tja, maar waarom zou je wel een paard kopen van een ton?
Dus daarom wel een duur paard, geen kapitale cap.
Geryon schreef:- Voor de status. Iemand met een GPA cap neem ik toch echt wel (onbewust) serieuser (als goede ruiter) dan iemand met een goedkope cap.
Volgens mij is het ook (onbewust) een stukje jaloezie wat je toch omzet in 'waarom zou je dat doen. dat zou ik nooit doen' om jezelf zo te beschermen.
Tjuppie schreef:Geryon schreef:- Voor de status. Iemand met een GPA cap neem ik toch echt wel (onbewust) serieuser (als goede ruiter) dan iemand met een goedkope cap.
Volgens mij is het ook (onbewust) een stukje jaloezie wat je toch omzet in 'waarom zou je dat doen. dat zou ik nooit doen' om jezelf zo te beschermen.
Dat eerste is dan wel heel erg naïef![]()
En je tweede opmerking kun je beter op jezelf betrekken dan dat je voor anderen gaat spreken, want dat weet je natuurlijk niet. Ik heb het geld wel hoor, daar gaat het niet om. En met mij vele anderen, die dat liever uitgeven aan iets anders (bv een meer talentvol paard).
En niet omdat ik dat zelf ben, maar als ik het niet kan betalen, zou ik wel jaloers zijn.
ik zou meer om de cap dan mn hoofd geven.
Geryon schreef:- Om een cap te hebben die niet zoveel mensen hebben
Heb ik ook gedaan, en niemand in de omgeving heeft dezelfde cap als ik.