Maar als het goed is hebben ze de dader?.......toch?
Zo ene moet opgesloten worden onder zware medicatie en nooit meer naar buiten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paard in de trailer gedaan en heerlijk alleen gereden in de omgeving van Zeegse (dr). Ik rij het liefst alleen. Dat doe ik al een kleine 15 jaar. Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld en nog nooit iets naars meegemaakt. En toen ik allang weer op stal terug was heb ik mijn vriend maar eens ingelicht dat ik wat laat thuis zou komen, omdat ik weg met mijn paard ben geweest.
.
quartel schreef:funnyhorses schreef:Ik ga ook regelmatig alleen het bos in,ben niet zo bang aangelegd gelukkig.![]()
Maar ik heb ook al het een en ander meegemaakt in de afgelopen jaren hoor,achtervolgt worden door jongens op scooters,dorpsgek die langs het ruiterpad met zn broek op zn knieen zat te "spelen"
(er "leuk" als je dan zonder zadel op je pony zit
),mensen die met opzet hun hond achter je aan sturen
,drugsdealers
,en gewoon rare kerels die het echt uitstraalden dat ze iets gingen uitvreten brrr.
Maar wat ik wél eng zou vinden is een lijk in het bos aantreffen,oe gatverdgatver daar moet ik echt niet aan denken hoor!
[/quote]
hihi... 
Riezz schreef:ik doe wel es een bosrit in de bossen bij Huijbergen, of de Kalmthoutse heide op.. heb nog niet echt gehoord of meegemaakt van lijken of aanrandingen
waar ik zelf wel soms beetje sjachie van word, zijn die illegale crossmotors die met hoop kabaal opeens van achter een zandbult schieten..
of idioten op quads.. nog erger... rijden alles kapot, en krijgen ruiters nog schuld van ook :S:S..
Lanou schreef:Bij mij is er gelukkig nog niets gebeurd maar ik hoorde wel een raar verhaal van me neef dat er iemand een doorzichtig draad op hoofd/keel hoogde hing en als je daar dan lekker met je volle snelheid inrijd....
Dat was dus bijna een hele akelige spooktocht geworden! Kennis heeft die mensen er ook op aangesproken dat het het niet handig is om zoiets over een ruiterpad te spannen. Duizendmaal excuses gekregen.
Lanou schreef:Bij mij is er gelukkig nog niets gebeurd maar ik hoorde wel een raar verhaal van me neef dat er iemand een doorzichtig draad op hoofd/keel hoogde hing en als je daar dan lekker met je volle snelheid inrijd....
Vond het wel lekker! Gewoon alleen je paardje, jij en voor de rest helemaal niemand om je heen. We moeten wel nog even oefenen want het is nog niet echt een lekker ontspannen bosritje.
kim345 schreef:Lanou schreef:Bij mij is er gelukkig nog niets gebeurd maar ik hoorde wel een raar verhaal van me neef dat er iemand een doorzichtig draad op hoofd/keel hoogde hing en als je daar dan lekker met je volle snelheid inrijd....
Oe bah, dat vind ik eng.
Zo kun je echt lelijke wonden krijgen... lopen wat gekken rond dus.
(of mensen die niet goed nadenken... )