Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Offf de TS maakt gewoon een grapje, want het lijkt mij persoonlijk ontzettend sterk dat een paard constant naar het zuiden staat gericht.. Kwanyin schreef:TS-met toepasselijke naam- heeft het over een paard wat de hele tijd naar het zuiden kijkt en schrijft in haar titel Italiaans trekpaard(alleen al de titel lokt het gewoon uit). Hoe serieus wil je dit nemen? Kan me echt met geen mogelijkheid inbeelden dat iemand die zich serieus zorgen maakt over haar paard, dit op zo'n wijze zou typen, je weet zelf toch ook dat niemand hier oud paard moet naar de slacht uithaalt?
Daar heb ik nou nog nooit topics over gelezen.
Wil ie dan zelf hooi worden? Of uitslover (gezien de manier van lopen van buurman heb ik daar geen moeite mee
)
) of die van de andere bokkers grappiger vindt 
Bailey_4ever schreef:*proest* Ik sta ook voor een heel lastige keuze TS![]()
Ik kan niet kiezen of ik de reacties van Laaf (laaf) of die van de andere bokkers grappiger vindt
Ik ben wel benieuwd of dit nou serieus is of niet? Ik ben best wel makkelijk voor de gek te houden namelijk. Als het wel serieus is dan is dit mijn antwoord:
TS paarden zijn geen ganzen, brengen dus niet de winter door in warme landen ofzo. Ze staat met haar kont richting de wind/regen of kijkt naar iets wat ze interessant vindt. Bij ons kijken ze vaak naar het overliggende weiland omdat daar veel reeën lopen.