Wat draag jij op stal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xPaloma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:59

Mn gympen + een gewone spijkerbroek met een jas.
ik ben niet erg veel bezig maar wel soms paarden in de wei zetten of er uit halen. paarden poetsen , vandat soort dingen.

Ook soms paardrijbroek + jophurs , maar dan ben ik ergens anders en dan moet ik wel uitmesten enz.

Queelens

Re: Wat draag jij op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 23:25

altijd als ik iets met m'n paard ga doen of z'n stal ga doen oid m'n rijbroek en jodpurds en nouja eigenlijk dus altijd mn rijkleding
of ik moet alleen even langs komen wippen dat ik niet echt vuil werk hoef te doen om het zo maar even te zeggen wil ik wel eens in mijn normale kleding gaan maar dat is zeeer zeldzaam

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 23:32

Zowel in de zomer als in de winter:

Ariat veterjodphurs
Stapp horse kousen :o (ben helemaal niet ijdel, maar die dingen draag ik nu al 6 jaar en ben verslaafd, ze zitten zo lekker := )
Rijbroek
Lang tanktopje
Dikke sweater van Le Coq Sportif (ook in de zomer :o heb het niet zo snel heet en dazen prikken er niet snel doorheen)

Als het nodig is kan ik zo op een paard klimmen, de kleding belemmert me niet in de beweging en ik voel me erin op mijn gemak. Daarnaast heb ik niet zoveel mooie broeken, en op de broeken die ik heb ben ik dan ook zuinig, en de paardrijbroeken zijn voor het leven op stal gemaakt. Daarnaast vind ik het ook niet fijn dat mijn gewone broeken naar paard gaan ruiken, ookal is het uitwasbaar.

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:08

Mijn rijbroek,shirt,vest en laarzen.

Als het warm is een harmbroek is lekker wijd, hempje en gewone hoge schoenen.

PaulineLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:02

Als het gewoon lente is mijn adidas schoenen ( speciaal voor bij de paarden )
En gewoon een broek soms rijbroek als ik ga rijden en me lekkere warme jas :brr: :j

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:41

Altijd jodphurs en kousen. Houd gewoon mijn broek aan, want ik heb meestal geen zin om mijn rijbroek aan te doen. En ik heb apart een jas als ik bij paarden omloop.

YelaBrenda11

Re: Wat draag jij op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 21:49

Het is maar net in wat voor bui ik ben en hoeveel tijd ik heb :)

als ik snel moet gaat de paardrijlegging van de action aan ( 5,- :D) een trui,mijn warme winterjas en joppers/laarzen

als ik eens de tijd heb en ik heb zin om echt goed de deur uit te gaan doe ik vaak een bodywarmer aan,mijn échte paardrijbroek :+ en laarzen.

Helentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 17:45

*Rijlaarzen
*Rijbroek
*Trui of T-shirt

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 17:46

altijd wel gewoon rijbroek, omdat die lekker zit :)
en m'n grote liefde, supergroot grijs mannenvest van de scapino! *\o/*