ik heb een bruine en een grijze , de grijze is van epplejeck en de bruine weet ik niet precies
Jannuh
Geplaatst: 11-08-11 18:59
Ik heb vorige week nog een nieuwe gekocht. Een beige-grijsachtige beruite met wit van HH. Een fijne rijbroek als je het mij vraagt. Heeft ook een antislip-vlak.
Beige/bruin met ruitjes (weet niet welk merk); donkerblauw met leren kniedingen van Harry's Horse; witte rijbroek - merkloos; donkerblauwe rib, ook merkloos; grijs/zwarte oude van Harry's Horse
Ik heb een donkerblauwe van HV Polo, en een grijs/paars/wit geruite van Eurostar. Ik wil het liefst not een HV Polo in het grijs, aangezien die broeken mij het beste passen en voor de prijs hoef ik het ook niet te laten.
grijze en een blauw geruite van HH Beige met bruine van ruitergilde Roze met bruin geruite van Hokrka
xKatayoun
Geplaatst: 13-08-11 18:18
Ik heb : - Roze. - Rood. - Wit 2x. - Zwart - Bruin. - Zwart / Wit. - Donkerblauw.
lideli
Geplaatst: 13-08-11 19:35
Ik heb een roze van redhorse, blauwe van riderpro, blauw geruite van de nieuwe collectie van harry's horse, roze met oranje geruite van hkm en een witte van pikeur