Pony ziet geen verschil mens/soortgenoot??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:32

liess1 schreef:
niet zo negatief Sancha..Ts heeft haar best gedaan en een maatje erbij gezocht. Ze kunnen altijd nog gecastreerd worden in de toekomst.

Dat wil ze toch niet? :7

liess1

Re: Pony ziet geen verschil mens/soortgenoot??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:33

wie weet, ze wilde eerst ook geen pony erbij..en die is er nu ook.

peppert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 18:41

Ik heb altijd al een pony erbij gewilt! Ik ben dit topic ook begonnen met de vraag wat er aan de hand zou kunnen zijn dat hij ons behandelde als soorgenoot met het spelen. Alleen liep dit hele topic een beetje uit de hand ;) Sjoerd is een klophengst, en hij doet t super goed samen met Pepper, t zijn nu al dikke maatjes, dus ik verwacht in de toekomst ook geen problemen.

liess1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:43

nou gelukkig maar, veel plezier met de pony;s

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 00:13

Lekker negatief word er hier gedaan!
Mijn pony sjoerd is echt de baas en hij heeft voorheen lang met een hengst gestaan en dit ging altijd goed. Deze hengst was iets jonger als hem. Pepper leert nu al het een en ander van sjoerd dus dat gaat juist goed.
Tuurlijk is er een baas maar het is echt niet zo dat hengsten altijd elkaar de hoofden inslaan. En ik denk dat als het gevaarlijk word voor beide ponnies er heust wel maatregelen getroffen worden. Nu zijn ze beide blij dat ze een vriendje hebben waar ze mee kunnen spelen. Zolang dit goed gaat en het gezellig blijft zie ik geen problemen. Denk zelf dat dat wel wat meevalt :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:54

Zolang er geen merrie in de buurt is zal het wel loslopen denk ik. En anders kun je altijd nog casteren, al ben ik sowieso wel voor castratie als het dier toch geen fokwaarde heeft. Wel zo fijn om geen last van die hormonen te hebben waar ie niks mee mag. Maar goed, dat maakt iedere eigenaar zelf uit uiteraard.

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:11

ja maar castratsie is duur daar moet je ook aan denken meschien heeft ze daar nu wel evven geen geld voor. of wil ze er meschien tog later nog mee gaan fokken:)je weet maar nooit

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:20

Coco2011; het gaat om een kruising zonder papieren of whatsoever.. Mag toch hopen dat Ts zo wijs is om daar niet mee te gaan vermeerderen :+

peppert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 20:11

amyz schreef:
Coco2011; het gaat om een kruising zonder papieren of whatsoever.. Mag toch hopen dat Ts zo wijs is om daar niet mee te gaan vermeerderen :+

En daarom is pepper minder? Toevallig is hij wel helemaal goedgekeurd, dus k zou niet weten waarom k in de toekomst geen veulentje van hem zou mogen zien! Plus, mn kruising zonder papieren ziet er beter uit dan de meeste raspony's met papieren! Dus doe aub niet zo vernederend over mn pony, k ben daar niet van gedient, daar komt bij, dat jij mn pony niet kent en ik wel, en geloof mij maar, hij heeft echt lang niet zo last van zn hormonen

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:14

Wow chill out... Ik beweer helemaal niet dat hij minder is en ik doe ook niet vernederend over Pepper. Maar fokken met een kruising is en blijft in mijn ogen vermeerderen. Ik roep ook nergens dat hij vreselijk last heeft van zn hormonen :?

Bij welk stamboek is hij eigenlijk goedgekeurd? :)