EJ Barato Barland

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lunaeekie

Re: EJ Barato Barland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:42

Wat zou ik dan het beste kunnen doen? nieuwe laarzen, of het geld terug vragen?

Bontjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:28

Ik zou geld terug vragen als je weer dezelfde laarzen neemt scheurt het net zo snel weer omdat het kunstleer is.

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:32

Bontjee schreef:
Ik zou geld terug vragen als je weer dezelfde laarzen neemt scheurt het net zo snel weer omdat het kunstleer is.

Dat kunstleer maakt volgends mij niet zoveel uit, ik heb zo ook al een hele langen tijd en ze zijn prima iemand op stal had ze net en waren ook gescheurd , maar die zagen er oook net een heel klein beetje anders uit mischien is dit een anderen productie dan die ik heb maar zal dr zeker je geld voor terug vragen

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 17:04

Nou ik neem mn woorden terug vandaag was ik weer mn laarzen aan het schoonmaken
zaten er 4 flinken scheuren :( ik snap dat ze niet net zo lang mee gaan als leren maar dit vind ik toch wel erg ver gaan
er was eentje waar je gewoon door kon kijken, ik ga ej mailen kijken wat ze kunnen doen en rond kijken voor een paar laarzen
pfff

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:46

Net ej gemaild en je hebt op deze laarzen 1 jaar garantie, dus bij de anderen waar hij is gescheurd zou ik er gewoon mee terug gaan ik ga dat ook doen en hopelijk krijg ik mn geld terug want ik hoef deze laarzen niet meer :o erg jammer maarja daar hebben we ook weer van geleerd

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 09:17

@chloeve ; ik veronderstel dat je de rekening dan nog moet hebben om ze te kunnen ruilen/ geld terug te vragen?
Want die heb ik niet meer en heb nu ook een scheurtje ontdekt.

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 10:01

EllaRose schreef:
@chloeve ; ik veronderstel dat je de rekening dan nog moet hebben om ze te kunnen ruilen/ geld terug te vragen?
Want die heb ik niet meer en heb nu ook een scheurtje ontdekt.

Ik had ook geen bonnentje meer, maar dat kwam omdat we verhuist waren. Ik heb toen ej een mail gestuurd en ik mocht ze via mijn klantenkaart ( daar kunnen ze op zien waneer je en wat je hebt gekocht) terug ruilen, je moet overgens wel weten waneer je ze ongeveer hebt gekocht en het is toch slimmer om je bonnentje bij tehebben want ze waren er erg lang mee bezig :o
ik kreeg geen geld terug maar tegoed bonnen die stop ik dan bij nieuwe laarzen.

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:51

Ah, goed dat ik toen dan toch een klantenkkart heb genomen, was dat eerst niet van plan. :o
Misschien dat ik dan toch ook eens met m'n laarzen terug ga, het zal alleen niet voor binnenkort zijn, want ben nog maar pas naar ej geweest.

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:34

EllaRose schreef:
Ah, goed dat ik toen dan toch een klantenkkart heb genomen, was dat eerst niet van plan. :o
Misschien dat ik dan toch ook eens met m'n laarzen terug ga, het zal alleen niet voor binnenkort zijn, want ben nog maar pas naar ej geweest.

haha daar was ik ook erg blij om, ik zou wel even een mail sturen dan heb je nog altijd bewijs dat ze zijden dat het mocht via de klantenkaart. ik ga volgend wekend nieuwe laarzen halen maar het worden zeker niet deze meer :o

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:17

Ga ik ook zeker doen. :)
Bij mij zullen het wel dezelfde laarzen worden, want ik vind geen andere mooie, kunstlederen laarzen. :\

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 10:10

Ik ga ook terug met mijn laarzen, zijn helemaal in aan het scheuren en kapot aan het gaan en ik heb ze pas 4 maanden! Ik rijd er zelfs maar 1x per week mee..
Ik heb ze besteld via internet dus ik hoop dat ik ze terug kan sturen.
Hopelijk krijg ik geld terug of een tegoedbon want dan wil ik misschien de limoges kopen, iemand hier ervaring mee? en misschien een foto van hoe ze er in het echt uit zien? Vind ze er op het plaatje namelijk niet zo mooi uitzien maar de barato barland ziet er in het echt ook mooier uit dan op het plaatje.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 10:50

Ik heb ipv voor de Barland de Limoges gekozen.
Deze zitten onwijs lekker, na dag 1 heb je ze al redelijk ingelopen en ingereden!
Ze gaan ook helemaal naar je voet staan, helaas heb ik nog geen foto van de laarzen!
Maar die zal ik voor je zo snel mogelijk proberen te maken, zodat je een beeld kan hebben!
Ik zeg ook de limoges is vergeleken met de Barland een aanrader!
Is wel ietsje duurder, maar zeer goed voor de prijs!

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 11:38

Oke dankjewel!
Ze lijken me inderdaad ook fijner en een stuk beter omdat de Limoges van echt leer zijn.
eerst maar eens proberen mijn Barland laarzen terug te sturen..

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:50

Ik heb tegoedbonnen gekregen voor mijn laars, en wou eerst ook de limoges kopen, alleen vond ik hem er toch wat minder uitzien in het echt :o dus toen zag ik een paar van qhp die echt meteen goed om mijn been pasten wat al een hele klus bij mij is aangezien ik lang en slank ben haha :D dus volgend wekend gaan we ze halen

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 19:36

Wij hebben ook gemaild (jaja, nu pas) Maar we wouden het eerst even aanzien.
Maar wat een service daar zeg! Echt waar
Ik had dus gemaild wat ze ermee konden aangezien we er zelf voor gespaard hadden, en we er erg van balen.

We konden 2 dingen doen:
1. De laarzen opsturen, dan kregen we nieuwe (zei betalen de gemaakte verzendkosten) +:)+
2. De laarzen opsturen en ons geld terug krijgen (zei betalen de gemaakte verzendkosten)

Wij kiezen voor optie 2, omdat we bang zijn dat ze anders weer kapot gaan.

Ik ben weer blij :D en vind dit echt top service! :D

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:39

Bij mij gaan de laarzen nu zo'n 10 maand mee en er zit een scheurtje in dat wel wat groter wordt.
Aan de ene kant wil ik de laarzen wel terugsturen en een nieuw paar krijgen, aan de andere kant heb ik schrik dat ik dan laarzen krijg die nog minder lang meegaan.
Ik denk dat ik ze voorlopig nog maar even bijhoud maar inderdaad wel een goede service zo te horen. :j

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 19:08

Ik heb de limoges ook nog steeds (had ik al eerder aangegeven in het topic) en ze zitten nog steeds goed, ze zitten super fijn, heb er geen last van gehad met het inrijden/lopen. Er zitten nog geen scheurtjes e.d. dus ik vind ze voor die prijs super fijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 11:42

mijn laars zat na 1 dag een scheur in. Het tweede paar zat een scheur in na een val. Kon er met mijn vinger doorheen prikken! Tegoedbonnen teruggekregen.

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:27

Ik heb daarjuist mijn laarzen met een vochtige doek gepoetst omdat ze zo vuil waren met als resultaat een scheur en de zool die helemaal los aan het komen is. -O-

Ik wil nu een mailtje naar Epplejeck sturen om te zien of ze gewisseld kunnen worden maar ik zie de laarzen niet meer op de site staan.
Weet iemand of ze nog verkocht worden?

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:29

EllaRose, ze staan idd niet op de site, heb ze in de winkel ook niet meer gezien, het zou idd kunnen dat ze eruit gehaald zijn omdat er zoveel klachten over zijn?

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:01

Ik hoop van niet maar het lijkt er wel op.
Ik woon niet in de buurt van een Epplejeck winkel dus zal ze zo meteen eens een mailtje sturen.

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:34

Ik had hetzelfde probleem dat de laarzen gingen scheuren en ik heb toen ook een mailtje gestuurd naar epplejeck. De laarzen staan inderdaad niet meer op de site maar ik heb nieuwe laarzen teruggestuurd gekregen, gewoon de barato barland. Heb er nog niet mee gereden maar hopelijk gaan deze niet zo snel kapot!!

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:46

Ik heb net een mailtje gestuurd, hopelijk heb ik snel antwoord.
Bij mij zijn de laarzen 10 maanden meegegaan, dus dat valt nog goed mee als ik de reacties hier lees.

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 22:23

Bij mij zijn de laarzen 4/5 maanden mee gegaan..

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 11:50

@ptatt, da's helemaal niet lang.

Naar welk e-mail adres hebben jullie een mailtje gestuurd?
Ik heb nu 2 verschillende mail adressen die op de site staan geprobeerd, maar geen van beide lijkt te werken.