Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gypsy schreef:Maar dan beweegt alles zo.
Daar hebben meisjes van 12 mis nog geen last van maar ik wel!
Riezz schreef:als heel warm is?
naakt natuurlijk...
GEINTJEEEEEEE,...
ik.. ben een man.. jawel,.. als echt heel warm is.. gewoon toch me rijbroek, enkel schoenen, (achterlijke) cap, en shirtje.. thats it
wel vaak neiging om da shirt uit te gooien, (net zon dweil dan).. maarja.. fijn voor evt. dazen.. en verbranden!!! (je voelt de zon nie branden als je bezweet ben, maar je verbrand wel)... plus.. komop.. rijbroek, ontblootbovenlijf en dan nog die cap.. ziet er nie uit
Riezz schreef:als heel warm is?
naakt natuurlijk...
GEINTJEEEEEEE,...
ik.. ben een man.. jawel,.. als echt heel warm is.. gewoon toch me rijbroek, enkel schoenen, (achterlijke) cap, en shirtje.. thats it
wel vaak neiging om da shirt uit te gooien, (net zon dweil dan).. maarja.. fijn voor evt. dazen.. en verbranden!!! (je voelt de zon nie branden als je bezweet ben, maar je verbrand wel)... plus.. komop.. rijbroek, ontblootbovenlijf en dan nog die cap.. ziet er nie uit
Amyy_ schreef:Riezz schreef:als heel warm is?
naakt natuurlijk...
GEINTJEEEEEEE,...
Als je die rijbroek vervangt door een spijkerbroek kan je ermee door hoor
Redhorse schreef:Moeilijk, ik draag meestal gewoon mijn rijbroek+laarzen, maar dan krijg ik het wel warm hoor! Tijdens de les/in de stal zeker korte mouwen, maar op buitenrit (zeker in het bos) doe ik toch graag lange mouwen aan, i.v.m. beestjes etc.