Wat doen jullie aan als het heel warm is?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

malle4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:26

gewoon een rijbroek die kan je altijd bij je benen een beetje optrekken zegmaar en geen hoge sokken en een luchtig topje .

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Wat doen jullie aan als het heel warm is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:38

Maar dan beweegt alles zo. :')
Daar hebben meisjes van 12 mis nog geen last van maar ik wel!

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 22:21

als ik zeker weet dat ik niet ga rijden me korte broek en me oude birkenstock, ik loop dan echt alleen met pony`s die ik vertrouw. en als het warm is en ik ga een buitenrit maken stap ik er zonder zadel met korte broek en slippers, en ga ik echt rijden dan doe ik me rijbroek aan, niet aanstellen en rijdenmaar haha!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 12:10

Gypsy schreef:
Maar dan beweegt alles zo. :')
Daar hebben meisjes van 12 mis nog geen last van maar ik wel!

Je kan toch een mooie èn degelijke bh aandoen?
Ik durf dan al eens met mijn Marlies Dekkers opstappen of de bandjes van mijn bh kruisen, dan zit het ook steviger.
Ik ben niet zo aan setjes ed, kan mij dat schelen dat mijn paard bruine bandages aanheeft, rode zadeldoek en ik grijze rijbroek ofzo, maar je weet nooit wat je tegenkomt hé O:)

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:16

Rijbroek en een helmpje en 3 liter zonnebrand crème :+

Riezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 20:25

als heel warm is?

naakt natuurlijk...

GEINTJEEEEEEE,...

ik.. ben een man.. jawel,.. als echt heel warm is.. gewoon toch me rijbroek, enkel schoenen, (achterlijke) cap, en shirtje.. thats it

wel vaak neiging om da shirt uit te gooien, (net zon dweil dan).. maarja.. fijn voor evt. dazen.. en verbranden!!! (je voelt de zon nie branden als je bezweet ben, maar je verbrand wel)... plus.. komop.. rijbroek, ontblootbovenlijf en dan nog die cap.. ziet er nie uit

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 23:12

Riezz schreef:
als heel warm is?

naakt natuurlijk...

GEINTJEEEEEEE,...

ik.. ben een man.. jawel,.. als echt heel warm is.. gewoon toch me rijbroek, enkel schoenen, (achterlijke) cap, en shirtje.. thats it

wel vaak neiging om da shirt uit te gooien, (net zon dweil dan).. maarja.. fijn voor evt. dazen.. en verbranden!!! (je voelt de zon nie branden als je bezweet ben, maar je verbrand wel)... plus.. komop.. rijbroek, ontblootbovenlijf en dan nog die cap.. ziet er nie uit

haha lijkt me een grappig gezicht:p
ik gewoon rijbroek maar gewoon normaal shirtje met korte mouwen?

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:42

Riezz schreef:
als heel warm is?

naakt natuurlijk...

GEINTJEEEEEEE,...

Als je die rijbroek vervangt door een spijkerbroek kan je ermee door hoor :~

marijedublin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 12:57

vaak doe ik toch altijd nog een rijbroek aan. maar dan wel gewoon met een hempje!

Riezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 15:54

Amyy_ schreef:
Riezz schreef:
als heel warm is?

naakt natuurlijk...

GEINTJEEEEEEE,...

Als je die rijbroek vervangt door een spijkerbroek kan je ermee door hoor :~

zal speciaal voor jou dan een spijkerbroek aandoen hehe

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:32

Moeilijk, ik draag meestal gewoon mijn rijbroek+laarzen, maar dan krijg ik het wel warm hoor! Tijdens de les/in de stal zeker korte mouwen, maar op buitenrit (zeker in het bos) doe ik toch graag lange mouwen aan, i.v.m. beestjes etc.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 14:28

Met rijden in deze warmte: rijbroek, stalschoenen en chaps, én tshirt.
Niet rijden maar wel op stal: zelfde alleen zonder chaps :D

Riezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 17:42

Redhorse schreef:
Moeilijk, ik draag meestal gewoon mijn rijbroek+laarzen, maar dan krijg ik het wel warm hoor! Tijdens de les/in de stal zeker korte mouwen, maar op buitenrit (zeker in het bos) doe ik toch graag lange mouwen aan, i.v.m. beestjes etc.

daarom vind ik met dit weer, korte chaps zo ideaal..
klaar met rijden? chaps los,.. scheelt hoop ...

van me rijbroek heb ik nog nooit last gehad met warmte..sterker nog.. verdraag een rijbroek beter, dan een spijkerbroek dan..

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 21:37

hempje, rijbroek en chaps, zodra ik van mn paard af ben gelijk de chaps uit, en als ik niet ga rijden, dan meestal mn 3kwart broek en hempje, meestal sneakers (geen zin in gekneusde tenen...

Mariet_mahe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 21:43

Maakt mij ook niet uit hoor dat bergschoenen niet staan onder een korte broek, benen en armen goed insmeren met antimug en een lekker hemdje aan