Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dat had ik, mocht ik met de top meedraaien, toch een stuk minder kunnen doen. 
BrittOllie schreef:Er zijn per provincie nou ook speciale dingen waar je les kunt krijgen.
Hier krijg je ook een jas, dekje en lessen en geloof dat pk dit sponsort.
Er is een wedstrijd of iets anders per jaar ofso, daar kun je aan mee doen op elk niveau en geselecteerd worden.
doen er niet veel aan mee, en wat ik soms zie rondhupsen op concour met al die jassen en dekjes dat is niet altijd veel soeps
Zitten ook gewoon mensen in uit de B, L1 en soms ook nog wel mensen die nooit een winstpunt of prijs halen..
Weet niet precies wie dit organiseert en dergelijken maar valt op te googlen
Ayla_4Ever schreef:BrittOllie schreef:Er zijn per provincie nou ook speciale dingen waar je les kunt krijgen.
Hier krijg je ook een jas, dekje en lessen en geloof dat pk dit sponsort.
Er is een wedstrijd of iets anders per jaar ofso, daar kun je aan mee doen op elk niveau en geselecteerd worden.
doen er niet veel aan mee, en wat ik soms zie rondhupsen op concour met al die jassen en dekjes dat is niet altijd veel soeps
Zitten ook gewoon mensen in uit de B, L1 en soms ook nog wel mensen die nooit een winstpunt of prijs halen..
Weet niet precies wie dit organiseert en dergelijken maar valt op te googlen
Wanneer en waar voor krijg je dat? hier in friesland, volgens mij niet.
ik heb btw respect voor mensen die zelf naar de top klimmen,(met een paard die nog nooit wedstrijden heeft gelopen, zelf opleiden en dan van de B naar de top, zonder al te veel poes pas.)