Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:33

Prisca schreef:
hahaha ik heb er na 30 jaar rijden en bevalling van 2 kids (2ling) en borstvoeding nog geen last van en wordt dit jaar toch 40 jaar. Je kan wel zeggen dat je met sporten een goede BH wil maar je moet ALTIJD een goede BH aan hebben en dat heb ik dus. Zei zoveel mensen op straat met een goedekope flut BH die met hoge hakken en schudden dus tja... En wat bewegen betreft als er NIETS beweegt is het ook slecht want dan zit je vast gedrukt wat mij erg pijnlijk lijkt.

Dat wil niet zeggen dat je je hele leven perfecte borsten houdt denk dat zwangerschap en borstvoeding je hele lichaam veranderd dus ook je borsten. Als ze leeggezogen zijn zijn ze nu eenmaal wat slaper en minder stevig. Jeetje als ik mij daar druk om moet maken?.
Wil er ook niet op wedstijd als een vent uitzien met een leeg front in mijn jasje..zo lelijk.

Nog n reden om geen kinderen te willen

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:34

Dit topic doet me denken aan m'n zus die ooit eens een proeflesje ging rijden.

Ze had al expres TWEE sportbh's over elkaar heengedaan, maar die boobs stuiterde nog alle kanten op. :(:)

Gelukkig zelf geen last van.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:35

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:35

Poeltje schreef:
Dit topic doet me denken aan m'n zus die ooit eens een proeflesje ging rijden.

Ze had al expres TWEE sportbh's over elkaar heengedaan, maar die boobs stuiterde nog alle kanten op. :(:)

Gelukkig zelf geen last van.

Ik heb ook vaak 2 over elkaar aan, 1 goede, nieuwe stevige Shock Absorber en een oude, wat minder goede sportBH. Zorgt voor nèt een beetje extra steun maar zonder tweede wil het ook. Wel is het zo dat er nog beweging in mijn borsten zit tijdens het rijden, ze zitten nog niet muurvast ofzo :P Da's met die Enell misschien nog wel beter.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:36

Ik heb geen sport-BH. Er is niets wat beweegt want ik heb 2 erwten op een plankje ( AA ).
Heb totaal geen last ervan met rijden of hardlopen oid.

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:37

Die SA. heb ik ook ja, maar dan in het paars/zwart. heb hem nu al weer een paar jaar, en merk toch dat hij stevigheid begint te verliezen. Zal ook wel komen omdat ie niet zo goed meer past..

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:39

MelanieB schreef:
Prisca schreef:
nou dat wil ik dus niet.....wil er niet uitzien als een vent...en tja plaatje mag wel een beetje meetellen. Als ik die sportbh onder mijn wedstrijd jasje hebt ziet het er niet uit....lijk wel een vent BAH.

Als het bij mij plat drukt doet het pijn en die lelijke madonna puntjes wil ik ook niet.

Heb er genoeg gepast en niets zat beter als mijn dagelijkse bh en wat bewegen mag best zolang het niet storend is je mag best trots op je voorgevel zijn toch???.

Tis maar waar je trots op bent als alles heen en weer vliegt.
Zou me er eerder rot voor schamen want het ziet er NIET uit.
En wat betreft je madonna puntjes, koop een goede sportbh dus niet zo'n goedkope doorschijnende :+

Weet je hoe de mijne eruit ziet dan?. Want het ziet er WEL uit en schud niet :p.
Ik draag nooit doorschijnende flut BH maar meestal een goed merk vaak stevige gevulde met een beugel.

Trouwens scheelt wel of je zware borsten hebt ja of nee. Als ik die sportbh hier zie geven geen steun bij mij omdat ze te zwaar zijn en gaan hangen ze gaan dan over de rand hangen. Ik heb dus nu een passenden bh met een beetje Push en beugel om het goed te houden.

In een sportbh zeg je mijn puntjes er doorheen was echt lelijk zou geen Tshirt aan kunnen. Was een sport BH van 75 euro. Zonde van mijn geld.

Hou ff rekening mee dat ik geen puber van 18 ben maar 39 :D. Menig vrouw in de sauna heeft hangers en die zijn jonger en leeggezogen door kids de mijne niet :D.
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 13-04-11 12:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:43

listiglistje schreef:
ik beken eerlijk, ik draag bijna nooit geen bh met paardrijden.....ik ben meer van vrijheid blijheid te paard :D (ik gebruik van die singletjes)

Ik ben inmiddels bijna 37 en heb borsten in zulke goede staat & positie, daar is menig jong grietje jaloers op :Y) *D

idem en ik ben al ver over de 50! Ik draag overigens sowieso nooit een bh, ook nooit gedaan, ik kan echt niet tegen die strakke bandjes.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:44

Die bh's uit die linkjes van de voorpagina, zijn die ook in andere winkels te krijgen dan alleen in Almere? Want lijkt me toch handig om te kunnen passen en dat kan niet via internet ;-) . Heb nu al jaren aantal Champion bh's, ben wel weer eens aan nieuwe toe.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:44

Ik heb wel een fijne sportbeha maar heb hem eigenlijk alleen aan met spinning en met wedstrijden. Nooit in de les.

Moet ook eerlijk zeggen dat wij in de les elkaar wel eens vragen om ff te checken of er niets rondvliegt, gelukkig geen last van ondanks dat ik een D cup heb.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik alleen maar goede stevige bh's draag en stevige borsten heb waardoor ook in het dagelijks leven ik rustig een sprintje kan trekken zonder geschud. Oh, mocht het van belang zijn, ik ben 30 :Y)

Edit: die linkjes op de 1e pagina, ik zou zeggen, google ff eerst voor je daar wat besteld.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:58

MarliesV: Hoezo, staat die site niet goed bekend?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:17

MarliesV schreef:
Moet ook eerlijk zeggen dat wij in de les elkaar wel eens vragen om ff te checken of er niets rondvliegt, gelukkig geen last van ondanks dat ik een D cup heb.

Euh voel je dat zelf dan niet?. Bedoel als het schud bij mij doet het echt wel pijn zelfde als bij die strakke duw BH's ben wel ff op zoek geweest en zelfs de winkel adviseerde mij geen sportbh. Ik begon te springen en zaten tegen het plafond bij deze niet.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:19

Nee, ik voel dat niet maar je hoort ook mensen die het niet voelen en waarbij je het echt wel ziet, vandaar de check.

Maar blijkbaar schud het bij mij uberhaupt niet, geen last van iig.

Fargo: [RUI] Ook slechte ervaring met kiesdejuistesportbh.nl??
En zo zijn er wel meer topics en dingen te vinden op internet.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:19

Ehh ik heb wel vaker rondvliegende borsten gezien, om het zo maar te zeggen. Maar ik heb er, met m'n cup D, nergens last van hoor :P Wel erg interessant die site!

x_Jeanine_x

Re: Met je kont in het zadel? DRAAG TOCH EEN SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:23

Sinds dat ik voor mijn sportopleiding eens 2 sportbh's heb gekocht.
En ik die ooit eens aan gehad heb met paardrijden, wil ik niet anders meer :D
En dan het liefste doe ik er nog zo'n H&M sporttop overheen van 15 euro, of over een gewone BH (kan nog net :+ ) rijd het veel lekkerder :D

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:39

Even een stipje, ik ben op zoek naar een goede sportbh al een tijdje omdat ik momenteel niet echt met een zeker gevoel paardrijd als ik bijvoorbeeld een t-shirtje aan heb (en soms met een vest er overheen kun je het nog zien, gênant!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:02

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:04

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:06

Als je maar niet bestelt bij die Anita van kies de juiste sportbh. Google maar eens. Oplichtster.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:06

Maar misschien wel handig voor een sportBH te testen :+

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:09

Soms draag ik een gewone BH met een sport-bh eroverheen...
Dan kunnen ze echt geen kant meer op :)
Niet dat dat gebeurd met me 70C :P

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:15

Kiwipitje schreef:
Als je maar niet bestelt bij die Anita van kies de juiste sportbh. Google maar eens. Oplichtster.

Wat zijn wel betrouwbare online adressen voor bv de Shockabsorber?

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:23

Ik vind die padded sport BH's van de HEMA erg fijn. Daar zit dus iets vulling in waardoor het nog wat lijkt als je minder bedeeld bent. Want dat vind ik een nadeel van de meeste sport-BH's: je houdt meteen niks meer over. Ze zijn er ook in leuke kleurtjes.

Die BH's zijn eigenlijk bedoeld voor lichte sporten en ik neem aan dat paardrijden daar niet onder valt (wat dit onderwerp betreft dan :P) maar voor de kleinere maatjes lijkt het me goed genoeg.

Ennn... geen afzakkende bandjes meer! *\o/*

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:25

ik heb er eentje :D
en kan er niet meer zonder :')

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:25

Nexus schreef:
Kiwipitje schreef:

Wat zijn wel betrouwbare online adressen voor bv de Shockabsorber?
Wehkamp heeft ze geloof ik wel :j.

Dat ruil-verhaal lijkt wel heel leuk, maar je krijgt geen geld terug. Je moet blijven ruilen tot je een fijne hebt gevonden. Als jij vind dat ze die niet heeft heb je pech :+