2e x huijbergsepaarden3daagse!!! Inschrijving geopend

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daantjee12

Re: 2e x huijbergsepaarden3daagse!!! Inschrijving geopend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 21:40

Klopt! ik zal er weer voor zorgen! Ook nog even een button in elkaar zetten, net als Riezz! :D
En idd.. de weervoorspellingen van tegenwoordig.. :\

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:57

hoeveel inschrijvingen zijn er?

carool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 10:51

Beste Connie

Er zijn momenteel 161 inschrijvingen van ruiters, en 10 voor de menners.

groetjes carola

magnum68

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 08:15

ik doe jaar voor het eerst mee .het lijkt mij fantastisch om mee te maken dus heb er zin in a.s zondag

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:42

Ik weet nog niet of ik morgen op tijd kan zijn. Ik ga natuurlijk mijn best doen maar misschien starten we dus maar 2 dagen.

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 14:57

wij komen morgen al haaha alleen hopen dat moeder natuur ons wel gunstig is want als ik het weer beeld zie is het niet echt zonnig, ook onze zuiderburen geven weinig droog weer
bahbah we zullen hopen en duimen dat we het goed hebben dit weekend
waar staan jullie met jullie paarden?
en waar slapen jullie?

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:00

Mijn paarden staan zo'n 30km verderop. Wij rijden dus elke dag heen en weer met de trailer en slapen lekker thuis. Ik hoop zeker mee voor het weer. Het hoeft van mij niet de hele tijd zonnig te zijn. Maar droog zou wel erg fijn zijn.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:05

Voor ons is het ergste harde wind en (harde) regen idd.. :=
Onze paarden staan denk zo'n 15 minuten rijden afstand.. Dus wij gaan ook elke dag met de trailer (of maar 1 dag) :+

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 17:16

Hihi, vandaag stond op het schoolbord voor de 2e klassers; ''Als je graag voor je stage iets buiten met de paarden wilt doen, kan je 7,8 en 9 oktober gaan helpen bij de Paardendriedaagse in Huijbergen. Voor meer info.... blablabla''

leuk! :D

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 10:12

Ik rij ook met de trailer op en neer, paardje woont in Halsteren, dus lekker dichtbij!

Ik hoop ook op droog weer vanmiddag!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:09

Ja, ik kan vandaag ook komen!

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:40

Leuk iris. Hoe laat ben je er ongeveer?

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 20:15

Helaas. Om 13.40 was ik al bij de computer weg. Heb je berichtje dus niet meer gelezen.

Het was leuk vandaag. Nilay vond het tempo wat te laag liggen en bleef dus maar druk doen. Gelukkig werden de andere er niet helemaal gek van. Het was in ieder geval duidelijk dat hij het ook erg leuk vond. Op naar morgen. Hopelijk kan ik de tank van de auto nog vol gooien... jeetje wat slurpt dat ding met een trailer er achter.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 00:34

Veel last gehad van de wind en droog gehouden?
Hoop dat het vandaag ( :+ ) gewoon lekker weer is :=

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 10:22

En hoe is het gister verlopen? :) Wij gaan er als het goed is gewoon voor. regenkleding aan. staat gelukkig niet zoveel wind :)

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 10:38

ik vond het gister een gave rit. we hebben het 90% van de rit het droog gehouden dus super gewoon.
hopelijk treffen we het straks weer met het weer

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 10:48

Het was gisteren prima te doen. Af en toe een buitje. Maar met een regenjas, hoge rijlaarzen en cap kom je een eind. Paard was wel erg fris en wilde iets te graag lopen. Maar of dat door het weer kwam? Ik denk het niet. Gewoon het feit dat hij weer in het bos was en al die andere paarden om hem heen maakte hem helemaal vrolijk.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 15:43

ik kan niet meedoen helaas meer.. ;( ;( baal als een stekker:
We waren dus op aan het zadelen, was best wel druk en angel was wat onrustig. Ma had haar beet ik was bezig met het zadel. Kwamen paarden aan en ze werd nog onrustiger en wilde draaien. om dat moment zette ik een stap naar achter.. maar angel ging mee en kwam dus met haar achterbeen op mn voet terwijl ze draaide.. Mijn reactie: g*odver ze trapt me kt kt kt kt.. :+ nouja goed, ze trapte me dan wel niet maar ben gelijk weg gestrompeld en laars uitgedaan. middenvoetsbeentje was aardig dik en richting het blauw.. Maar dat verdween.. Ma zo snel als ze kon hp gebeld.. we hadden eerst alleen geen bereik in het bos := Ze hebben angel geprobeerd in te laden die nog meer in de stress was.. Marsha kon gelukkig wel meerijden met andere die we kennen.. dus dat was wel fijn.. Hp moest na 2x drukken gelijk naar het ziekenhuis voor foto''s slechte hoop ds := Gelukkig de conclusie dat ie zwaar gekneusd is en niet gebroken.. Baal echt als een stekker.. Hreel de weg naar het ziekenhuis lopen huilen.. heel leuk als je allemaal trailers opweg naar huijbergen ziet rijden :+ Kon gelukkig snel weer lachen..
En daar zit ik dan met drukverband en mijn been omhoog.. :=

zal morge aanwezig zijn bij de intocht. Vriendin kon gelukkig met andere meerijden :)

breakthelaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:36

Daantjee12 schreef:
ik kan niet meedoen helaas meer.. ;( ;( baal als een stekker:
We waren dus op aan het zadelen, was best wel druk en angel was wat onrustig. Ma had haar beet ik was bezig met het zadel. Kwamen paarden aan en ze werd nog onrustiger en wilde draaien. om dat moment zette ik een stap naar achter.. maar angel ging mee en kwam dus met haar achterbeen op mn voet terwijl ze draaide.. Mijn reactie: g*odver ze trapt me kt kt kt kt.. :+ nouja goed, ze trapte me dan wel niet maar ben gelijk weg gestrompeld en laars uitgedaan. middenvoetsbeentje was aardig dik en richting het blauw.. Maar dat verdween.. Ma zo snel als ze kon hp gebeld.. we hadden eerst alleen geen bereik in het bos := Ze hebben angel geprobeerd in te laden die nog meer in de stress was.. Marsha kon gelukkig wel meerijden met andere die we kennen.. dus dat was wel fijn.. Hp moest na 2x drukken gelijk naar het ziekenhuis voor foto''s slechte hoop ds := Gelukkig de conclusie dat ie zwaar gekneusd is en niet gebroken.. Baal echt als een stekker.. Hreel de weg naar het ziekenhuis lopen huilen.. heel leuk als je allemaal trailers opweg naar huijbergen ziet rijden :+ Kon gelukkig snel weer lachen..
En daar zit ik dan met drukverband en mijn been omhoog.. :=

zal morge aanwezig zijn bij de intocht. Vriendin kon gelukkig met andere meerijden :)

ik heb je zien zitten in de achterklep van je auto. jullie stonden nog voor het veld.
Wel vreselijk balen hoor dat je niet mee kon rijden.
Hopelijk kun je morgen wel lekker rijden

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:14

Ben bang dat het morgen ook niet gaat lukken.. ;( Kan er nu amper op staan en iets aan doen doet zeer.. enkel mijn pantoffels om mijn tenen warm te houden :+ Ben utieraard wel (met camera) bij de intocht :) Nog even iets verzinnen waar jullie mij aan kunnen herkennen :)) (al is het niet moeilijk met iemand mét camera en een witte , of vuilniszakvoet :+

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:24

Nou.. het zit er weer op..
Heb een aantal foto's kunnen maken bij het begin van de intocht.. waar jullie het pad naast het veld uitkwamen.. Camera werkte alleen niet mee door de regen dus zijn niet super.. zal er morgen wel een topic over maken. :)

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 19:06

zo het zit er weer op
het was weer super ondanks de regen en dat leuke mensen de bordjes hadden omgedraaid.
op naar volgend jaar

breakthelaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 20:50

Ja die bordjes grapjassen waren wel lastig. Gelukkig hebben we allemaal de weg nog kunnen vinden (tenminste, dat hoop ik, anders zitten er nu nog mensen in het bos)
Het was inderdaad weer een geslaagd weekend. Heb nu al zin in volgend jaar *\o/*

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 21:27

Het zit me toch ook echt niet mee he :=
was ik alle linkjes hier aan het plakken van de foto's. was van de 42 foto's bij de 32.. klik ik op het kruisje :+ :+

breakthelaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 21:36

Daantjee12 schreef:
Het zit me toch ook echt niet mee he :=
was ik alle linkjes hier aan het plakken van de foto's. was van de 42 foto's bij de 32.. klik ik op het kruisje :+ :+

Hahahahaha tis inderdaad niet jouw geluksweekend.
Weet je trouwens dat je halve voet er al af lag volgens de paardenwereld?
Mijn stalbaas vertelde het, dus ik heb maar ff gezegt dat het allemaal wel mee viel en dat je het gewoon nog deed hoor :+