En idd.. de weervoorspellingen van tegenwoordig..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) gewoon lekker weer is
Wij gaan er als het goed is gewoon voor. regenkleding aan. staat gelukkig niet zoveel wind
baal als een stekker:
nouja goed, ze trapte me dan wel niet maar ben gelijk weg gestrompeld en laars uitgedaan. middenvoetsbeentje was aardig dik en richting het blauw.. Maar dat verdween.. Ma zo snel als ze kon hp gebeld.. we hadden eerst alleen geen bereik in het bos
Ze hebben angel geprobeerd in te laden die nog meer in de stress was.. Marsha kon gelukkig wel meerijden met andere die we kennen.. dus dat was wel fijn.. Hp moest na 2x drukken gelijk naar het ziekenhuis voor foto''s slechte hoop ds
Gelukkig de conclusie dat ie zwaar gekneusd is en niet gebroken.. Baal echt als een stekker.. Hreel de weg naar het ziekenhuis lopen huilen.. heel leuk als je allemaal trailers opweg naar huijbergen ziet rijden
Kon gelukkig snel weer lachen..
Daantjee12 schreef:ik kan niet meedoen helaas meer..![]()
baal als een stekker:
We waren dus op aan het zadelen, was best wel druk en angel was wat onrustig. Ma had haar beet ik was bezig met het zadel. Kwamen paarden aan en ze werd nog onrustiger en wilde draaien. om dat moment zette ik een stap naar achter.. maar angel ging mee en kwam dus met haar achterbeen op mn voet terwijl ze draaide.. Mijn reactie: g*odver ze trapt me kt kt kt kt..nouja goed, ze trapte me dan wel niet maar ben gelijk weg gestrompeld en laars uitgedaan. middenvoetsbeentje was aardig dik en richting het blauw.. Maar dat verdween.. Ma zo snel als ze kon hp gebeld.. we hadden eerst alleen geen bereik in het bos
Ze hebben angel geprobeerd in te laden die nog meer in de stress was.. Marsha kon gelukkig wel meerijden met andere die we kennen.. dus dat was wel fijn.. Hp moest na 2x drukken gelijk naar het ziekenhuis voor foto''s slechte hoop ds
Gelukkig de conclusie dat ie zwaar gekneusd is en niet gebroken.. Baal echt als een stekker.. Hreel de weg naar het ziekenhuis lopen huilen.. heel leuk als je allemaal trailers opweg naar huijbergen ziet rijden
Kon gelukkig snel weer lachen..
En daar zit ik dan met drukverband en mijn been omhoog..![]()
zal morge aanwezig zijn bij de intocht. Vriendin kon gelukkig met andere meerijden
Kan er nu amper op staan en iets aan doen doet zeer.. enkel mijn pantoffels om mijn tenen warm te houden
Ben utieraard wel (met camera) bij de intocht
Nog even iets verzinnen waar jullie mij aan kunnen herkennen
(al is het niet moeilijk met iemand mét camera en een witte , of vuilniszakvoet

Daantjee12 schreef:Het zit me toch ook echt niet mee he
was ik alle linkjes hier aan het plakken van de foto's. was van de 42 foto's bij de 32.. klik ik op het kruisje![]()