If riding a horse would be easy, it would be called football. Pas op: Paard zoekt smoezen (zegmaar om je eraf te gooien x3) Ruiter zoekt paard in de berm
Trip
Geplaatst: 10-04-11 20:14
wat een leuke teksten hier. ik ga volgen!
ik druk overigens zelf de shirts bij de action kan je nu leuke transfer papier halen ideaal voor het bedrukken van kleding, tassen, tafelkleden, schorten
ohhh wat een gave teksten allemaal, ik heb wel eens een shirt gezien met Pas op! ik bok! is ook een beetje gelinkt naar bokt zelf ik vond hem wel grappig
heb er 2: jaja een zand-ruiter moet ook oefenen <--- als je er vaak af valt Het paard kon blijven, de prins kon weer gaan. maar die van die hengst is echt heel grappi!g
Vera_Horses
Geplaatst: 12-04-11 19:10
Iets met ijslanders, of iets in het Ijslands? Of msschien zo'n grappige tekst zoals ik al las? (:
Geweldige teksten komen hier voorbij! Dat transfer papier van de action had ik al in huis. Ga er straks direct mee aan de slag.
Turbie
Geplaatst: 13-04-11 17:24
MyNynke schreef:
heb er 2: jaja een zand-ruiter moet ook oefenen <--- als je er vaak af valt Het paard kon blijven, de prins kon weer gaan. maar die van die hengst is echt heel grappi!g
hahaha die 2e geweldige teksten komen hiervoorbij!
White_Fella
Geplaatst: 13-04-11 17:46
Maaiike94 schreef:
Geweldige teksten komen hier voorbij! Dat transfer papier van de action had ik al in huis. Ga er straks direct mee aan de slag.
Is dat zwart of wit? Wel handig om te weten, ga het zeker ook halen!! Cea-bea uithangen..
Het paard kon blijven, de prins kon weer gaan..
Die moet ik onthouden, voor op m'n schimmel
ReginaDaisy
Geplaatst: 14-04-11 11:45
Die van blond en inteliegent is de shrik van elke vent , is leuk als je een haflinger hebt en zelf ook blond bent