Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hihi
)
Iris82 schreef:Wat ik regelmatig heb met rijbroeken is dat de taille te strak zit, omdat mijn buikomvang niet naar verhouding is met mijn heupen en billen. De rijbroek past dan meer dan perfect om mijn heupen maar zit te strak in mijn taille. Ik zeg niet dat je enkel nog rijbroeken moet maken met een bredere taille, maar als er een bepaald model uit zou komen in de lijn dat dat wel heeft zou ik daar heel gelukkig mee zijn.
. Tenminste, als je verder in je benen ook niet teveel rondingen hebt... of kinderbroeken, die hebben dit ook
En die zijn nog goedkoper ook

een kriem om een goede te vinden
_Arwen_ schreef:Iris82 schreef:Wat ik regelmatig heb met rijbroeken is dat de taille te strak zit, omdat mijn buikomvang niet naar verhouding is met mijn heupen en billen. De rijbroek past dan meer dan perfect om mijn heupen maar zit te strak in mijn taille. Ik zeg niet dat je enkel nog rijbroeken moet maken met een bredere taille, maar als er een bepaald model uit zou komen in de lijn dat dat wel heeft zou ik daar heel gelukkig mee zijn.
Herenbroeken hebben dat wel. Tenminste, als je verder in je benen ook niet teveel rondingen hebt... of kinderbroeken, die hebben dit ook
En die zijn nog goedkoper ook
), maar zitten niet strak aan je buik! (bij mij zelfs te los,... ze zijn ook wel heel hoog)
)