Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoukie schreef:Die blauwe jeansrijbroek met kunstleren kont. Is het een lage band? Dat vind ik niet zo erg, maar die naden zitten niet lekker aan de voorkant? Hoe valt hij qua maat, hetzelfde of groter?
! 
)
36 valt als spijkerbroekmaat 36, etc 
En hij ziet er nog erg mooi uit. Ben héél erg tevreden over de kwaliteit/prijs verhouding! Dus zeker een aanrader!
En misschien nog die andere spijkerrijbroek van horze
vind ik ook erg mooi! Die zag ik laatst hier ook voorbij komen.DeadxStar schreef:Ik heb 'm met leren zitvlak, en vind m totaal niet afwijken van de foto eigenlijk.. (Is precies dezelfde broek, alleen dan met zitvlak uiteraard)
En dan ist misschien een foutje (de maat), want juist de broeken van horze, daarvan vallen de maten echt zoals de maten zijn36 valt als spijkerbroekmaat 36, etc
Die van mij is nu al best wat keren gewassen trouwens! En zit nog steeds heerlijkEn hij ziet er nog erg mooi uit. Ben héél erg tevreden over de kwaliteit/prijs verhouding! Dus zeker een aanrader!
Morgen ga ik 'm in het donkergrijs bestellenEn misschien nog die andere spijkerrijbroek van horze
vind ik ook erg mooi! Die zag ik laatst hier ook voorbij komen.
Ik heb m trouwens niet bij horze zelf besteld vorige keer, maar bij 'pony pret'.
Verder zit die wel heerlijk, maar het stikseltje is nu al los, dus even contact opnemen
Snoevie schreef:ik heb hem toch maar niet besteld,ik begrijp dat het een lage band is,en ik vind een hoge band fijner,jammer hoor,ik vind die spijkerstof zo leuk
? Vind het niet hinderlijk laag, maar als je meer van hoge broeken houd, die tot over de navel komen.. is het idd geen aanrader
hahaha) DeadxStar schreef:Heb trouwens nog een mooi vest van horze te koop! Nieuw met de kaartjes er nog aan..
Had m bij mn broek besteld, er was geen S, dus maar een M genomen. Maar die is toch echt te groot
En had al gemaild, maar ze kunnen niet aan S komen helaas...
Baal er echt van, super leuk vest en lekker warm!