Horze rijbroeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ambre

Re: Horze rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 13:52

O,die heb ik niet.Wel eens gepast,geen dikke naden maar ik vond hem een beetje te druk met die zakken etc...

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:32

Anoukie schreef:
Die blauwe jeansrijbroek met kunstleren kont. Is het een lage band? Dat vind ik niet zo erg, maar die naden zitten niet lekker aan de voorkant? Hoe valt hij qua maat, hetzelfde of groter?

Ja het is een lage band, maar niet overdreven laag. Paar pagina's terug staan aanfoto's die ik gemaakt heb. Maat valt precies goed! Zelfde als mn spijkerbroeken. Ik vind m heerlijk zitten! :D

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:58

Ik heb zojuist ook net de spijkerjeans besteld :D! maar je kon een keuze maken uit ideal, of klarna factuur.

iemand een idee wat dat is?

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:00

Ik heb de klarna factuur,betaal je 2 euro extra maar kun je het artikel eerst zien.
Nu weet ik inmiddels dat ze goed leveren,maar ik had geen zin in Agradi praktijken.
Vind Klarna nix,net een aanmaning gehad terwijl ik al betaald heb....

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:22

Vind het wel handig dat je achteraf betaald, weet je zeker wat je in huis hebt. Heb gelijk een leuk vest gekocht, voor 20 euro. ze hebben echt leuke dingen op horze.nl en uitverkoop :D!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:53

ambre schreef:
Ik heb de klarna factuur,betaal je 2 euro extra maar kun je het artikel eerst zien.
Nu weet ik inmiddels dat ze goed leveren,maar ik had geen zin in Agradi praktijken.
Vind Klarna nix,net een aanmaning gehad terwijl ik al betaald heb....

nou die klarna factuur is niks dus

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 07:11

Sjonge wat ongelofelijk irritant. Ik Tem maar weer...

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 09:08

Siets schreef:

wat is irritant ? :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:37

Heb trouwens nog een mooi vest van horze te koop! Nieuw met de kaartjes er nog aan..
Had m bij mn broek besteld, er was geen S, dus maar een M genomen. Maar die is toch echt te groot :P
En had al gemaild, maar ze kunnen niet aan S komen helaas...
Baal er echt van, super leuk vest en lekker warm!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:39

Ik heb vandaag dus netjes me broek van horze.nl binnen gehad, alleen heb ik een maat 34 gekregen ipv 36. nu zou je denken, dan zittie dus heel strak, maar ik had het niet eens door eigenlijk..

en de kleur vind ik heeeeeeeeeeel erg afwijken van de foto op de site (http://www.horze.nl/Royal-Equus-Rijbroe ... 19_size=34)

hebben meer mensen die deze broek hebben besteld last van?\

Edit: zie nu ook dat het stiksel los laat bij me knieen :(

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:17

Ik heb 'm met leren zitvlak, en vind m totaal niet afwijken van de foto eigenlijk.. (Is precies dezelfde broek, alleen dan met zitvlak uiteraard :P )
En dan ist misschien een foutje (de maat), want juist de broeken van horze, daarvan vallen de maten echt zoals de maten zijn :P 36 valt als spijkerbroekmaat 36, etc :j

Die van mij is nu al best wat keren gewassen trouwens! En zit nog steeds heerlijk :D En hij ziet er nog erg mooi uit. Ben héél erg tevreden over de kwaliteit/prijs verhouding! Dus zeker een aanrader!
Morgen ga ik 'm in het donkergrijs bestellen :D En misschien nog die andere spijkerrijbroek van horze :j vind ik ook erg mooi! Die zag ik laatst hier ook voorbij komen.

Ik heb m trouwens niet bij horze zelf besteld vorige keer, maar bij 'pony pret'.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:26

DeadxStar schreef:
Ik heb 'm met leren zitvlak, en vind m totaal niet afwijken van de foto eigenlijk.. (Is precies dezelfde broek, alleen dan met zitvlak uiteraard :P )
En dan ist misschien een foutje (de maat), want juist de broeken van horze, daarvan vallen de maten echt zoals de maten zijn :P 36 valt als spijkerbroekmaat 36, etc :j

Die van mij is nu al best wat keren gewassen trouwens! En zit nog steeds heerlijk :D En hij ziet er nog erg mooi uit. Ben héél erg tevreden over de kwaliteit/prijs verhouding! Dus zeker een aanrader!
Morgen ga ik 'm in het donkergrijs bestellen :D En misschien nog die andere spijkerrijbroek van horze :j vind ik ook erg mooi! Die zag ik laatst hier ook voorbij komen.

Ik heb m trouwens niet bij horze zelf besteld vorige keer, maar bij 'pony pret'.

Nou ik pas hem dus ook gewoon makkelijk, maar ben bang dat als ik straks ga rijden, dat hij toch wel heel strak zit.. en ik heb dezelfde zonder zitvlak, en die kleur is ook heel mooi. maar dit is heel donker ... |( Verder zit die wel heerlijk, maar het stikseltje is nu al los, dus even contact opnemen :(

Hoe duur was die daar dan ?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:42

ik heb hem toch maar niet besteld,ik begrijp dat het een lage band is,en ik vind een hoge band fijner,jammer hoor,ik vind die spijkerstof zo leuk

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:46

Snoevie schreef:
ik heb hem toch maar niet besteld,ik begrijp dat het een lage band is,en ik vind een hoge band fijner,jammer hoor,ik vind die spijkerstof zo leuk

Ze zitten echt heerlijk hoor, dus weet je het zeker :9 ? Vind het niet hinderlijk laag, maar als je meer van hoge broeken houd, die tot over de navel komen.. is het idd geen aanrader :+

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:48

haha nouja ik heb niet zo'n platte buik en dan zit een te lage broek niet fijn

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:02

Wat vervelend van dat stikseltje! Anders pas je die 36 een x van mij!
Zal morgen is kijken hoeveel die daar was!

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 12:58

Ik heb de spijkerbroek zonder leren zitvlak, hij zit heerlijk maar de zakken kruipen alleen wat omhoog! :(
Ik heb ze vast gezet en nu is het over.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 13:02

briitje schreef:
Siets schreef:

wat is irritant ? :)

Er stond een hele rits aan spam, in meerdere topics ;). Dat is blijkbaar weggehaald, maar mijn post hebben
ze laten staan. Beetje jammer.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 22:44

britt, heb ff gekeken, bij ponypret is die met zitvlak 72,50
en zonder zitvlak 59,95

(Scheelt dus heel weinig haha, de eerste is 50 cent goedkoper bij pony pret, en de 2e is 95 cent duurder :P hahaha)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 22:47

DeadxStar schreef:
Heb trouwens nog een mooi vest van horze te koop! Nieuw met de kaartjes er nog aan..
Had m bij mn broek besteld, er was geen S, dus maar een M genomen. Maar die is toch echt te groot :P
En had al gemaild, maar ze kunnen niet aan S komen helaas...
Baal er echt van, super leuk vest en lekker warm!

Afbeelding

Dit is m trouwens! Dus als iemand intresse heeft.. pb ff ;)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 09:01

Scheelt niks dus, maar misschien is het daar makkelijker om iets retour te sturen.. ze hebben nu ook gezegd, dat ik waarscheinelijk de verkeerde broek heb gekregen.. dus ben benieuwd naar die andere..

xAppelmoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:39

Ik heb de blauwe jeansbroek. Hij zit echt heel lekker! Ben heel erg tevreden! :D

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:30

klopt ik heb de jeans met lederen zitvlak en ik vond hem ook donkerder uitvallen als op de foto.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 07:34

ik heb toch maar de jeans rijbroek besteld. ik ben benieuwd hoe hij zit

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 09:51

Ik had gisteren de jeans rijbroek binnen zonder leervlak in blauw
Ohh wat zit die lekker <3 en ook erg mooi :D
Zeker weten dat ik een keer in zwart ga bestellen.