ik wil graag zo'n jeans look broek dus natuurlijk wel stretch want er moet een flink gevaarte in passen en dan met zit en hoog aan sluitend erg lastig

busse ken ik niet zal eens googlen bedankt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Klasien schreef:* Horka
* Pikeur (t/m maat 46)
* Horze (iig tot maat 46) (http://www.horze.nl)
* Mondoni (Divoza) t/m maat heeeeeel erg goed gevuld!
* Eurostar t/m maat 46
* Harry's Horse t/m maat 46
* georg schumacher (iig t/m maat 48)
* Tattini (maat 44 t/m 56 in ontwikkeling)
* Epplejeck t/m maat 46
....(wie vult het lijstje aan?)
Klasien schreef:* Horka
* Pikeur (t/m maat 46)
* Horze (iig tot maat 46) (http://www.horze.nl)
* Mondoni (Divoza) t/m maat heeeeeel erg goed gevuld!
* Eurostar t/m maat 46
* Harry's Horse t/m maat 46
* georg schumacher (iig t/m maat 48)
* Tattini (maat 44 t/m 56 in ontwikkeling)
* Epplejeck t/m maat 46
* Nedhorse t/m maat 48
....(wie vult het lijstje aan?)
Seven schreef:bedankt nickyu helaas zijn dat jodhpur broeken en die zoek ik nou juist nietdie zijn er genoeg in mijn maat en hoogte op 1 of andere manier
nou ga maar eens rijden met mn horka broek die is ook nog wel te doen
Misterylady schreef:Wie heeft er ervaring met de MH-laarzen?
Ik heb van horen zeggen dat ze echt veel meer meerekken dat de maattabel aangeeft.
En ik wil graag weten hoeveel cm ze inzakken. Ik denk namelijk dat de gewone Wide te hoog is en dan moet ik de short/wide maar die is bijna nergens op voorraad (alleen op bestelling).
tisby schreef:Ik heb er ervaring mee, met verschillende modellen! Ik heb de dressuurlaars Firenze High rider maat 42/wide, de theromlaars Rimfrost 42/wide en de Sportive Highrider 42/wide. De laatste zijn ook het wijdst en het meest uitgelopen en ingezakt. De Firenze pas ik qua kuit echt NET aan en zijn nog niet zoveel ingezakt. De Rimfrost is een cm ofzo ingezakt en valt qua wijdte goed. Als je meer wilt weten mag je ze komen passenhahaha
Misterylady schreef:tisby schreef:Ik heb er ervaring mee, met verschillende modellen! Ik heb de dressuurlaars Firenze High rider maat 42/wide, de theromlaars Rimfrost 42/wide en de Sportive Highrider 42/wide. De laatste zijn ook het wijdst en het meest uitgelopen en ingezakt. De Firenze pas ik qua kuit echt NET aan en zijn nog niet zoveel ingezakt. De Rimfrost is een cm ofzo ingezakt en valt qua wijdte goed. Als je meer wilt weten mag je ze komen passenhahaha
Is een beetje uit de richting voor mij
Hoeveel rekt de elastiek nog mee? Volgens de tabel zou ik namelijk niet in de laars passen.
Anoukie schreef:Maar wat voor maat heb jij van rijbroeken normaliter?