Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar hangt toch af van paard tot paard 
Natuurlijk kun je in een schema geen 'waarheid' zetten, want in deze kwestie is er helemaal geen waarheid. Dus: mooi gedaan
Ik zat al te twijfelen of ik niet te zwaar was voor mijn E-pony, maar dat valt dus reuze mee!
_Arwen_ schreef:Ik stel het ook op prijs, ik vind het een mooi schema!Natuurlijk kun je in een schema geen 'waarheid' zetten, want in deze kwestie is er helemaal geen waarheid. Dus: mooi gedaan
en heb er ook geen moeite mee als het eens incidenteel voorkomt op mijn paard (mits de ruiter netjes kan rijden).
en dat was het eerste wat er mij van terug hield om weer paard te gaan rijden na 30 jaar.Doordat mijn dochter begon met rijden vroeg ze waarom ik niet weer begon.Ik moet zeggen van zodra ik in de manege kwam...kreeg ik weer kriebels.Ik heb het gevraagd aan de bazin van de manege en die heeft mij verzekerd dat een paard echt wel wat aan kan.Nu rijdt ik weer sinds 2 jaar op een stevige Tinker(Gipsy-boy),en ik geniet volop....ik rijdt dus puur recreatief ,en volgens mij geniet Gipsy er ook van.