Sence schreef:[
Idd zeg.. belachelijk
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sannnn schreef:janouke schreef:haha jhaa maar sommige maakt dat wel wat uit, sommige vrienden van mij zullen echt niet snel tegen iemand praten die er niet zo uitziet als hun. En ik kan je vertellen dit komt regelmatig voor
Dat zegt dan eerder wat over jouw vrienden...
_lautje_ schreef:Ik draag zelf altijd merkkleding en niet omdat ik het mooier vindt, maar vanwege de kwaliteit. Overigens beperk ik dit tot de broeken en jassen,l puur omdat ik shirtje en truien van paardenmerken vaak lelijk vindt en zonder van mijn geld.
Maar nog nooit heb ik ook maar iemand vuil aangekeken op concours omdat iemand geen dure kleding aanhad
En dat Janouke haar vrienden het nodig vinden om niet met mensen om te willen gaan die geen dure kleding hebben vind ik helemaal zum kotsen... Dit zijn allemaal puberende kinderen (of net die fase voorbij) met ouders met geld (neem aan dat ze het op die leeftijd nog niet zelf verdienen) die het zo krijgen. Waar haal je dan de arrogantie vandaan om je beter te voelen.
Gelukkig maak ik het niet mee (ook op de grote(re) concoursen) dat dit zo een rol speelt en ik weet in mijn ponytijd (EK niveau) dat het echt nog niet zo was.
janouke schreef:Nee ik vind dat jullie heel negatiev doen over mensen met merkkleding, als een paar arrogant doen hoeft niet iedereen dat te zijn!!
En veel dragen die kleding ook omdat de kwiliteit gewoon veel beter is!
janouke schreef:Nee ik vind dat jullie heel negatiev doen over mensen met merkkleding, als een paar arrogant doen hoeft niet iedereen dat te zijn!!
En veel dragen die kleding ook omdat de kwiliteit gewoon veel beter is!