Notha schreef:Een Harry's Horse cap. Dit zit lekker en is niet al te duur.
Mee eens
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb hem zelf niet, heb er wel een keer mee gereden toen ik mn eigen cap vergeten was, als mn eigen cap kapot gaat, koop ik zeker een harry's horseilovemyhaf schreef:mijn top 2
1. harry's horse: ik vind vooral de binnenkant erg fijn, lekker zacht, en je krijgt er niet zo'n zweethoofd vanheb hem zelf niet, heb er wel een keer mee gereden toen ik mn eigen cap vergeten was, als mn eigen cap kapot gaat, koop ik zeker een harry's horse
2. Halo rider: vind het een fijne cap, mindere kwaliteit als die van harry's horse, bij die krijg ik wel zo'n zweethoofd
3bengels schreef:an_ti schreef:Degene die ik op dit moment het meeste draag is de Br Viper. Een fijne cap!![]()
http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id=10000075&itemno=6600013
Dit is echt een rot cap. Ik heb hem nu ook maar ik heb spijt dat ik geen 20 euro meer betaald heb en daardoor dus nu geen uvex cap heb. Bij mijn cap is het verstel systeem helemaal kapot en werkt niet meer. Ik heb alles met ducktape aan elkaar gemaakt. Ik heb hem pas sinds oktober. Niet kopen dus!
)
, GPA speed air revolution, ik zweer erbij dat je het beter niet kunt treffen 
(M'n HH pro plus is 55, de kavalkade 57)