Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NatasjavE schreef:DinkieToy schreef:Ze heeft natuurlijk altijd als 'karrepaard' gediend, daarvoor heeft ze eigenlijk nooit hoeven galopperen.. Ze vind het dus vooral ohz erg moeilijk..
Uh, uh, uh....Een Tuigpaard is geen karrepaard...![]()
Tegenwoordig wordt er niet meer op stap en Galop geselecteerd in de Tuigpaard richting.(fokkerij dus)
Vandaar mijn karrepaardje

dat komt wel goed! En dat crossen kan ook op den duur zeker wel 

NatasjavE schreef:Irene2 schreef:hoeveel procent hackney en gelders is die van mij nou eigenlijk?
(Jonker uit een merrie van droomwals?)
Hoe heet je paard? o...wacht staat in je profiel![]()
12,5% van Lorton en 6,25 van Waterman. 18,75% Hackney de rest is Gelders. Het maakt hem 100% KWPN overigens
100% KWPN, dus 100 % tuiger? volgens mij snap ik het niet

mexlovenoa schreef:dit is ze dan
ze is 4 jaar oud. in maart wordt ze 5.
Berlinde (beertje)
ja ze komt bij jansen van den hout vandaan. net als mijn 2 andere paarden![]()
http://s930.photobucket.com/albums/ad14 ... C_0410.jpg

Irene2 schreef:officieel heet hij RJasper100% KWPN, dus 100 % tuiger? volgens mij snap ik het niet
WhiteWoman schreef:@natasjave: ik wil je even een complimentje maken naar je...Ik vind het echt knap dat je zoveel van het tuig/Gelderse paard af weet...Ik heb me erin proberen te verdiepen, maar haakte vrij snel weer af...Ik ga er vanuit dat mijn paard een KWPN tuigpaard is, maar zal het niet zeker weten. Er zit wel Hackney-bloed achter dat weet ik wel.