Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Th0mas schreef:Bij ons is het gratis, het is wel bedoeling dat iedere gebruikers het molen eens gaat schoonmaken. Een binnenbak betaal je ook niet
Th0mas schreef:Bij ons is het gratis, het is wel bedoeling dat iedere gebruikers het molen eens gaat schoonmaken. Een binnenbak betaal je ook niet
playboysches schreef:ik zou alleen niet willen kiezen tussen of paddock of stapmolen. Bij ons worden de paarden door stal elke dag 3 uur in de paddock gezet, dit zit bij de stalprijs inbegrepen. Als je je paard in de molen wilt laten zetten kost dit 30 euro, dan worden ze naast elke dag paddock ook nog is elke dag een uur in de stapmolen gezet (of korter als je dit wilt)
Gelukkig hoeven wij dus niet te kiezen, maar anders zou ik zeker voor paar uur paddock kiezen i.p.v een half uur/uur stapmolen.

Paul11 schreef:@Sjarett
Hoe hou je dan je bodem vlak ?, lijkt me niet zo fijn om in een bak te rijden waar 10 paarden losgegooid zijn, die kunnen ze dan flink omploegen, of valt dat mee ?
CalvinenGino schreef:waar ik nu sta betaal je 45 euro voor 7 dagen in de week 30 min stappen
en dan zetten hun het paard erin
voor 3 keer in de week is het 25 euro
Je mag hem zelf er niet inzetten
bij de stal waar ik heen gaan is het 1x in de week 10 euro 2x in de week 20 euro ect. tot 5 x in de week 50 euro.
Dit geld ook als je hem buiten wilt hebben,,
Hierbij mag je hem ook zelf erin zetten en dat is dan gratis.
Ze voelt zich dan te opgesloten ofzo denk ik, maar dan gebeuren er ongelukken dus ik gebruik het niet.