Lijkt me heel lekker warm, maar moeten ze laarzen dan niet 2 maten groter?
Die wollen inlegzooltjes maken ze al een maat kleiner, laat staan als er bovenop je voet ook nog een laag zit.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
asjemenou schreef:Die heb ik nog nooit gezien.
Die wollen inlegzooltjes maken ze al een maat kleiner, laat staan als er bovenop je voet ook nog een laag zit.
Wendel schreef:asjemenou schreef:Die heb ik nog nooit gezien.
Nou dat was dus het probleem. Het voet gedeelte van mijn thermoboots zijn te groot, daarom leek me dit wel handig. Lekkere warme opvulling,
Maar ik heb wel ergens gezien maar waar geen idee mee
_Dune_ schreef:Afgelopen zondag ben ik met -5 vertrokken te paard. Ik heb het niet koud gehad met: legging, daarover rijbroek en skisokken. Thermoshirtje, coltruitje, vest, sjaal, winterjas (winddicht) en handschoenen. Ik heb altijd snel last van koude voeten, maar met skisokken heb ik nergens last van.
yvonnedv schreef:Ik ben met de kids op de fiets mee geweest met een bosritje. Vorig jaar heb ik bij de kringloop een skibroek gekocht voor 3 eurodaaronder een een spijkerbroek en een thermo legging bij de action vandaan aan mijn voeten een paar moonboots een thermo shirt bij de action vandaan en een gewatteerde trui die ik al jaren heb daaroverheen een waxjas om mijn nek zo'n tunnelvormige fleecesjaal die je ook als capuchon kan gebruiken. Man man man wat had ik het warm.
Martine_R schreef:Girassol, zijn die handschoenen zo warm dat je er een uur buiten mee kan rijden met -4 zonder koude handen te krijgen?Want dan ga ik ze halen..
Darkness85 schreef:Hebben jullie nog tips over een goede muts die ook over de oren heen gaat. Niet die mooie voor over je cap heen eerder uit dit topic. Maar een voor direct op je hoofd.
Ik heb ook ooit een hoofdband gezien die een beetje flapjes eraan had voor over de oren. Maar dat model kan ik ook nergens meer vinden. Iemand enig idee?
Darkness85 schreef:Hebben jullie nog tips over een goede muts die ook over de oren heen gaat. Niet die mooie voor over je cap heen eerder uit dit topic. Maar een voor direct op je hoofd.
Ik heb ook ooit een hoofdband gezien die een beetje flapjes eraan had voor over de oren. Maar dat model kan ik ook nergens meer vinden. Iemand enig idee?
Girassol schreef:Martine_R schreef:Girassol, zijn die handschoenen zo warm dat je er een uur buiten mee kan rijden met -4 zonder koude handen te krijgen?Want dan ga ik ze halen..
Ik had er een uurtje mee gereden in een binnenbak bij 0 graden en dat ging in ieder geval goed. (1 wand is tijdelijk een heel stuk open dus het is wel vergelijkbaar met de temperatuur buiten.) Maar het is denk ik niet voor iedereen hetzelfde, de een kan beter tegen kou dan de ander dus ik kan je niet garanderen dat deze handschoenen voor iedereen fijn en warm zijn
Darkness85 schreef:Ja zo'n piloten muts is idd ook een goed idee. Maar dan moet je wel een goeie hebben neem ik aan. En niet zo'n goedkoop nylon ding van de markt...
Darkness85 schreef:@ IMJ: Eeeh.. Een kindermaat gaat zeker weten niet passen...