Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
judithh schreef:Dat het niet de taak van een jury is om papieren te controleren is waar, maar in 9 van de 10 gevallen ben je hier in ZH buiten jury ook federatievertegenwoordiger, (met uitzondering van de grotere concours) en als federatievertegenwoordiger kun en mag je wel degelijk papieren controleren en bij niet kloppende papieren diskwalificeren.
Alane schreef:judithh schreef:Dat het niet de taak van een jury is om papieren te controleren is waar, maar in 9 van de 10 gevallen ben je hier in ZH buiten jury ook federatievertegenwoordiger, (met uitzondering van de grotere concours) en als federatievertegenwoordiger kun en mag je wel degelijk papieren controleren en bij niet kloppende papieren diskwalificeren.
Ben jij ervan op de hoogte dat een transponder niet altijd verplicht is?
judithh schreef:Alane schreef:Ben jij ervan op de hoogte dat een transponder niet altijd verplicht is?
Nee..althans niet helemaal.wel gedeeltelijk.
Wat ik wel vreemd vind is dat de knhs haar officials hierover geen schrijven heeft gestuurd..
Onderstaand heb ik van de site die jij in je link hebt staan gekopieerd..wellicht schept dit ook duidelijkheid bij andere juryleden/federatievertegenwoordigers hier![]()
Vraag me wel af of de knhs hun leden wel kunnen verplichten een paard te laten chippen als ze
willen starten?
Mando schreef:Ik heb zelf een Belg dus als ik op chip gecontroleerd zou moeten worden dan zou dat een apparaat moeten wezen die ook de buitenlandse chips lees en die hebben ze vaak niet bij zich.
. belgikske schreef:heb altijd de entingen netjes bij gehouden. maar de vorige eigenaar heeft dit niet gedaan. dus ik mis een paar entingen in mijn paspoort. maar voor de rest klopt alles in het paspoort. moet nog beginnen met wedstrijden.