met een string in je spleet zie je veel en toch geen reet... Sorry hoor kon het even niet laten.
Laatst bijgewerkt door papagroom op 18-11-10 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Lydia_
Geplaatst: 18-11-10 16:27
Ik rij gewoon met alles.. Maakt mij echt niet uit.
Chaos
Geplaatst: 18-11-10 16:28
Ik kan met alles rijden. Alleen bij bepaalde boxershorts krijg ik doorrijplekken op mijn dijen. Dan zijn ze iets te lang ofzo denk ik..
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 18-11-10 16:33
papagroom schreef:
met een string in je spleet zie je geen reet... Sorry hoor kon het even niet laten
Sorry hoor maar doe het dan goed: Met een string in je spleet zie je veel en toch geen reet.
papagroom
Geplaatst: 18-11-10 16:39
Giolli schreef:
papagroom schreef:
met een string in je spleet zie je geen reet... Sorry hoor kon het even niet laten
Sorry hoor maar doe het dan goed: Met een string in je spleet zie je veel en toch geen reet.
te snel getypy tnx
JustSmile
Geplaatst: 18-11-10 16:45
Ik rij voornamelijk met string, heb ook niet veel anders. Ja BB daar ree ik eerst vaak mee maar die kruipen toch op enzo. Dan maar een die tussen me kont hoort hoor, niet een die dr zelf in kruipt
Leuk topic! Ben zelf nog zoekende test op 't moment de maxislip, ben nogal afgevallen en daardoor kruipen vele slips al snel in mijn bilnaad en das echt niet fijn!
Een string is al helemaal geen feest die vind ik zo wie zo al niet lekker zitten!
Tot nu toe bevalt de maxislip me redelijk, denk dat ik toch naar divoza ga ook voor een sportbra
Een boxer heb ik alleen met lange pijpen en die gaan soms zo raar zitten en een gewone onderbroek, heb ik eigenlijks geen eens. Vind ik zoizo niet lekker zitten
Ligt bovenop bjorn borg, pak ik bjorn borg Ligt bovenop string, pak ik string
simpel hihi
Helmaatje
Geplaatst: 26-11-10 19:10
Voor mij een fijne boxershort van Muchachomalo. Absoluut geen van Bjorn Borg want die kruipen tussen mijn billen. Ik vind deze shorts ook veel steviger. Soms heb ik ook wel eens hele degelijke van Schiesser aan maar dat komt omdat mijn moeder die voor me gehaald had en och, ze zien er niet bijzonder uit maar zitten wel lekker.
Aranel
Geplaatst: 26-11-10 19:14
Geeeeen string in ieder geval, dan kan ik net zo goed in m'n blote kont gaan rijden zo kruipen die dingen erin
Even zonder gekheid Ik rij vaak met een boxer, BB, maar ook merkloos, van die naadloze dingen. Vind ik fijn zitten, helemaal als je een rijbroek met leren zitvlak hebt.
Eigenlijk altijd een string. Juist die er wat leuker uit zien kruipen weg, dus die laat ik toch vaak liggen. Gewoon een hele simpele dan heb ik nergens last van.
Van de zomer toen het heel warm was, toen kreeg ik wel 'scheur'plekken van de combinatie zweet en doorzitten. Toen had ik misschien toch beter een broekje aan kunnen doen.
Met wedstrijd altijd een boxer aan, want ik vind toch dat je het ziet een string onder een witte broek.
Melanie_B
Geplaatst: 26-11-10 19:54
String.. Heb er een hekel aan als je van je ondergoed die randjes door je broek ziet zitten.. Bah! Trouwens nooit last met schuivende/vervelende zittende stringen