Ayasha schreef:[***] schreef:Inderdaad, ik vind het knap dat de staleigenaar zo vriendelijk bleef. Ik had allang op het politiebureau gestaan en ge-eist dat ze NU een betere oplossing gingen zoeken omdat mijn eigen dieren nu niet meer op het land kunnen.Wil altijd helpen hor, en zou ook altijd het beste voor de pony's doen.. Maar op zo'n manier.. ttss..
Ik zou in staat zijn om met twee shetten te komen en ze daar gewoon af te zetten.
Zou ik eigenlijk ook toe in staat zijn, maar moet wel weten dat de shet's goed terecht komen. Die kunnen ook niet heel veel aan de situatie doen.

@ Tinkerlady, en alle telefoon kosten? En de tijd dat we er mee bezig zijn geweest? Het extra voer dat gevoerd is? Stallingskosten? Hoe kan dit bewezen worden?

) me verteld. Omdat de paarden nu minder gras hebben voert hij ze bij (vooral boy & lex)
daar gingen mn nieuwe shetjes
Naast de afstand is ook de tijd die je er mee kwijt bent niet onbelangrijk. Zolang jij met die beesten rondloopt, ben je niet inzetbaar voor andere meldingen met een hogere prioriteit. Daarnaast zou ik de dag commandant vragen om een en ander de volgende dag uit te zoeken. En ja, die heeft dingen te doen met een hogere prioriteit dus zal dat niet meteen eerste werk zijn om 7 uur.
"