17-08 hoofdstel besteld en betaald, nog steeds niet binnen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 21:01

Mijn pakketje was binnen 1 week al binnen!!
Sneller dan ik had verwacht.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 21:14

Ik heb een paar maanden geleden voor de eerste keer iets bestelt bij Agradi en was super tevreden :j
Ging om een vliegen uitrijdeken. Eigenlijke maat was uitverkocht, maar een maatje groter bestelt voor het geval hij klein zou vallen.
Netjes 2 dagen later binnen gekomen. Was helaas toch te groot dus gebeld voor een retourcode en snel had ik het geld op mijn rekening sta.

Maar als ik het nu zo lees zou ik wel twijfelen om nog eens te bestellen.
Als ik iets bestel via internet verwacht ik dat inderdaad snel in huis te hebben.
Anders kan ik net zo goed wachten tot ik een dag vrij heb van het werk en dan in de winkel gaan shoppen.

blue_kim

Re: 17-08 hoofdstel besteld en betaald, nog steeds niet binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 21:43

Ik kreeg van de week een mailtje met een enquete over hoe ik hun service etc vond.
Zullen ze dan toch actie willen ondernemen na zoveel klachten?

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 21:48

Die enquetes versturen ze al jaren. ;)
Dus nee, daar doen ze niets mee.

Bij Agradi bestel ik alleen shampoo, verzorgingsmiddelen, etc. in kleine hoeveelheden. Meestal maximaal 1 of 2.
Dingen die ik snel nodig heb bestel ik niet bij Agradi, heb daar wel eens precies hetzelfde meegemaakt als de TS dus dat was voor mij eens en nooit weer.

Dit geld overigens ook voor de webshop van Divoza.
Daar kreeg ik niet eens bericht toen mijn bestelling niet "voor 12.00u besteld? De volgende werkdag in huis!" was.
Niet eens een berichtje op de website dat het niet voorradig was.
Moest er zelf achteraan bellen.
Ik ga nu liever gewoon naar de winkel. :)

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:36

Oh ik heb die enquente namenlijk nog nooit gehad, dus dacht t.
Maar niet dus, jammer, hadden ze zich misschien stukken mee kunnen verbetren als ik dit allemaal zo lees.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:43

Wat ik van vrienden inmiddels begreep is dat de winkel voor afhaal zonder reden erbij gesloten is al een tijdje. Dus alleen de online bestellingen werken nog met versturen blijkbaar. Maar...doen ze dus ook niet goed nu. Dus pas op lijkt wel of er problemen zijn bij het bedrijf?

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 16:32

Ik heb er ook de afgelopen tijd regelmatig wat besteld en nog steeds geen problemen mee hoor. Is steeds op tijd bezorgd. +:)+

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:50

ik heb mn scheerapparaat terug gestuud en binnen 1 week had ik de nieuwe alweer in huis :D ze kunnen het wel :D

Graafmachien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:12

Kostolany schreef:
Wat ik van vrienden inmiddels begreep is dat de winkel voor afhaal zonder reden erbij gesloten is al een tijdje. Dus alleen de online bestellingen werken nog met versturen blijkbaar. Maar...doen ze dus ook niet goed nu. Dus pas op lijkt wel of er problemen zijn bij het bedrijf?

Via een mail zijn klanten geinformeerd dat door grote drukte het helaas niet mogelijk was de balie open te houden

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:17

Ik heb niets gehoord. Niet dat ik het zou gaan halen want ik woon niet in de buurt, maar toch.

Omzet is omzet. Dus ik vindt het een domme actie om de balie te sluiten ivm drukte.
En drukte betekent meer omzet.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:51

Het klinkt een beetje raar, maar een afhaal klant kost een webshop meer dan een opsturen klant.
Het lijkt dat de portokosten en het verpakken bespaart wordt maar dat weegt niet op tegen de tijd die het personeel kwijt is aan het geven van service aan een klant die komt halen, kijken en kiezen.

Daarom kan een webshop ervoor kiezen om geen afhalingen meer te doen met drukte.
Wij kiezen daar niet voor en zien ons personeelsbestand gestaag groeien.

Graafmachien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 14:45

Ik heb net mijn bestelling binnen gehad met gratis uitrijdeken en gratis H2Go bag, gister besteld +:)+