Darkness85 schreef:Weet er iemand ook thermo laarzen geschikt voor kuitmaat 46/47 ?
Ik had het idee dat de Mountain Horse Active Winter in kuitmaat wide kuitmaat 43 tot 47 is? Misschien kun je die eens passen? Ik heb ze ook en ze zitten heerlijk!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
newton schreef:Ik heb ze van harryhorse deluxe uitvoering en ben al aan mijn 2e paar bezig in een paar weken. Ze scheuren overal uit, het eerste paar met 2 keer dragen en deze met 3 weken gebruiken.
Heb ze niet eens alle dagen aan en heb er hooguit 4 keer mee op het paard gezeten.
Kan vandaag met dit paar weer terug.
San_ner schreef:newton schreef:Ik heb ze van harryhorse deluxe uitvoering en ben al aan mijn 2e paar bezig in een paar weken. Ze scheuren overal uit, het eerste paar met 2 keer dragen en deze met 3 weken gebruiken.
Heb ze niet eens alle dagen aan en heb er hooguit 4 keer mee op het paard gezeten.
Kan vandaag met dit paar weer terug.
Wat vreemd. Ik heb de mijne al bijna een jaar, en heb ze vorig jaar winter vaak aan gehad. Ik loop er nu ook bijna elke dag wel op rond, en ze zijn nog helemaal heel, en lekker warm.
Zidore schreef:san_ner en Rianne, zijn ze ook waterdicht of hoe werkt dat bij jullie?