Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Elegance schreef:Ondanks alle negatieve reclame heb ik genoeg gevallen meegemaakt waarbij alles WEL netjes werd afgehandeld door de Fabrikant. Even ter info: Hotra is niet overgenomen, alleen de productie van de paardentrailers is begin dit jaar overgegaan naar Anssems. De nieuwe fabrikant komt in 2011 met nieuwe modellen. Bovendien kom ik meer trailers dan alleen Hotra tegen met bodemproblemen. Rubber gietvloeren zijn nou niet bepaald "je van het" als het om de levensduur van de houten bodem gaat.
Marion71 schreef:Elegance schreef:Ondanks alle negatieve reclame heb ik genoeg gevallen meegemaakt waarbij alles WEL netjes werd afgehandeld door de Fabrikant. Even ter info: Hotra is niet overgenomen, alleen de productie van de paardentrailers is begin dit jaar overgegaan naar Anssems. De nieuwe fabrikant komt in 2011 met nieuwe modellen. Bovendien kom ik meer trailers dan alleen Hotra tegen met bodemproblemen. Rubber gietvloeren zijn nou niet bepaald "je van het" als het om de levensduur van de houten bodem gaat.
Daar heb je helemaal gelijk in. Die van mij is ook al veel te snel verrot. Maar wordt keurig opgelost door de fabrikant (Atec). Da's een heel ander verhaal dan hoe TS behandeld is door Hotra. Wil je slechte service, koop een Hotra. Hmmm, wat een passende slogan.
MireilleSmit schreef:Even een vraag, heb al je berichten gelezen, maar misschien heb ik het over het hoofd gezien. Waar parkeer je je trailer altijd, op het gras of op de stenen? Dit ivm optrekkend vocht 's nachts/ 's morgensvroeg!