Hotra Tramper 6jr bodem rot

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:25

Toen ik de klep van mijn paar jaar oude Hotra Jumper na niet meer goed kan sluiten doordat één van de zijwanden was gaan werken heb ik Hotra gebeld en zijn ze de trailer op komen halen. Er is toen kostenloos en zonder enig bezwaar een nieuwe zijwand ingezet. Ik had geen aankoopbewijs. Paar jaar later, toen ik de trailer verkocht had, bleek oa de bodem ook hartstikke rot te zijn. Terwijl de trailer, altijd schoon, op een beklinkerd terrein stond met het neuswiel ver omhoog. Mocht ik ooit nog een trailer kopen dan wordt dat in geen geval een Hotra.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:56

jeanette schreef:
Ik heb inmiddels de link van dit topic doorgestuurd naar Hotra en heb erbij vermeld door hoeveel mensen het topic is al is gelezen

:D +:)+

Elegance

Re: Hotra Tramper 6jr bodem rot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:43

Ondanks alle negatieve reclame heb ik genoeg gevallen meegemaakt waarbij alles WEL netjes werd afgehandeld door de Fabrikant. Even ter info: Hotra is niet overgenomen, alleen de productie van de paardentrailers is begin dit jaar overgegaan naar Anssems. De nieuwe fabrikant komt in 2011 met nieuwe modellen. Bovendien kom ik meer trailers dan alleen Hotra tegen met bodemproblemen. Rubber gietvloeren zijn nou niet bepaald "je van het" als het om de levensduur van de houten bodem gaat.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 12:36

@Elegance: het is niet alleen dat ik niet tevreden ben over de levensduur van de trailer, maar met name de manier waarop Hotra mij te woord gestaan heeft, en zich er met een Jantje van Leiden afgemaakt heeft. Hulde voor de tussenhandelaar, Koos Bakker in Hoorn, die het opgepikt heeft (Arne), en ons het materiaal met flink korting geleverd heeft. Dus de wanden en de bodem. Met Hotra wil ik noooooit meer iets te doen hebben.

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:50

Elegance schreef:
Ondanks alle negatieve reclame heb ik genoeg gevallen meegemaakt waarbij alles WEL netjes werd afgehandeld door de Fabrikant. Even ter info: Hotra is niet overgenomen, alleen de productie van de paardentrailers is begin dit jaar overgegaan naar Anssems. De nieuwe fabrikant komt in 2011 met nieuwe modellen. Bovendien kom ik meer trailers dan alleen Hotra tegen met bodemproblemen. Rubber gietvloeren zijn nou niet bepaald "je van het" als het om de levensduur van de houten bodem gaat.

Daar heb je helemaal gelijk in. Die van mij is ook al veel te snel verrot. Maar wordt keurig opgelost door de fabrikant (Atec). Da's een heel ander verhaal dan hoe TS behandeld is door Hotra. Wil je slechte service, koop een Hotra. Hmmm, wat een passende slogan.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:20

Marion71 schreef:
Elegance schreef:

Daar heb je helemaal gelijk in. Die van mij is ook al veel te snel verrot. Maar wordt keurig opgelost door de fabrikant (Atec). Da's een heel ander verhaal dan hoe TS behandeld is door Hotra. Wil je slechte service, koop een Hotra. Hmmm, wat een passende slogan.

Nou daar ben ik het dus niet mee eens. Want bij mij heeft Hotra het keurig opgelost. Zie mijn post bovenaan de pagina. Alleen jammer dat de rest van de trailer ook verrot bleek te zijn.

Mercedesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:27

Even een vraag, heb al je berichten gelezen, maar misschien heb ik het over het hoofd gezien. Waar parkeer je je trailer altijd, op het gras of op de stenen? Dit ivm optrekkend vocht 's nachts/ 's morgensvroeg!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:12

MireilleSmit schreef:
Even een vraag, heb al je berichten gelezen, maar misschien heb ik het over het hoofd gezien. Waar parkeer je je trailer altijd, op het gras of op de stenen? Dit ivm optrekkend vocht 's nachts/ 's morgensvroeg!

Op gras, onder een boom. Geen rotte plek te bekennen............

Karreman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:52

MireilleSmit schreef:

Dat het vochtiger is in lang gras en onder de bomen zal wel kloppen,maar 90% van bodems en zijwanden beginnen van binnen uit te rotten.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:55

En ook deze rotte van binnenuit. Terwijl hij altijd droog stond, niet uitgespoten werd maar geveegd, er geen urine in bleef staan...