Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Michel123 schreef:Het is in Nederland niet verplicht, en dus kun je er ook geen boete voor krijgen.
Wel kan het in bepaalde gebieden verplicht zijn, zoals op de Hoge Veluwe ofzo. Daar moet je ook een ruiterbewijs hebben.
Maar dat weet ik dus niet.
Op de Hoge Veluwe hoef je geen cap te dragen en ook geen ruiterbewijs te hebben, alleen maar een toegangskaart.sflj schreef:Ik weet niet hoe het bij jou zit maar mijn werkgever heeft bij mij niks te maken wat ik in m'n vrije tijd doe en hoe ik dat doe.
Michel123 schreef:sflj schreef:Ik weet niet hoe het bij jou zit maar mijn werkgever heeft bij mij niks te maken wat ik in m'n vrije tijd doe en hoe ik dat doe.
Dat is niet waar, want als jij door je eigen schuld maandenlang niet kan werken, moet je werkgever jou wél doorbetalen. En dan kan een werkgever toch zeker wel moeilijk gaan doen.
Michel123 schreef:Dat is niet waar, want als jij door je eigen schuld maandenlang niet kan werken, moet je werkgever jou wél doorbetalen. En dan kan een werkgever toch zeker wel moeilijk gaan doen.
sflj schreef:Nee hoor. Die van mij niet.
Michel123 schreef:Yeah, right.
blue_kim schreef:Waarom zou je werkgever moeilijk doen?
je valt dan in de ziektewet en je werkgever heeft dan gewoon je loon te betalen hoor.
Heb nog nooit een werkgever gehoord die moeilijk doet, omdat je paardrijd zonder cap...
Dan kan ie bij alles wat je doet wel moeilijk doen.
Je valt van je fiets en breekt je been. Tsjah had je maar voorzichtiger moeten fietsen, ik betaal niks....
Vriendin van mij heeft maanden in het ziekenhuis gelegen, bekken op 8 plaatsen gebroken... vanwege paarden... werkgever ging echt niet moeilijk doen hoor.