kleinvosje schreef:Hmm, ik denk dat je dan eens moet gaan zoeken, er zijn onderzoeken gedaan, en die geven toch andere uitslagen. Ik kan me voorstellen dat je met een kleine boezem zonder prima vindt, en ik draag met mijn grotere maat in het dagelijks leven ook wel eens gewone topjes, maar om zonder te gaan sporten, nee, dat is echt pijnlijk.
Nou, ik kan me dat bij sommige mensen wel voorstellen hoor. Maar als je begrijpt dat ik vrij weinig heb, dan valt er niet zo veel mee te dansen.
Maar dat lubberen ook bij kleine borsten is ook al genoeg tegengesproken. Zelfde verhaal als puistjes en chocola, ook pure kul, of klimaatverandering door CO2, ook onzin. Er zijn genoeg onderzoeken die zoiets tegenspreken. Bij mij valt er gelukkig niet veel mee te stuiteren. Maar als je inderdaad iets van cup D hebt, tja, dan heb je toch behoorlijk wat, als dat gehuppel dan vervelend aanvoelt, tja, dan een bh. Maar mensen die zich dus prettig voelen zonder bh, prima. Een tiet is nu eenmaal een vrouwelijk iets, danst het wat meer, nou ja, puur natuur zullen we maar zeggen, leven en laten leven. Ik heb er geen moeite mee.
Laatst bijgewerkt door germie op 31-07-10 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt