Heino schreef:En als 400 kilo Haflinger er van door gaat heb jij nog tijd om je kinderen er van af te vissen? Of als het paard struikelt vang jij direct je kinderen op? Sorry, maar ik vind het onverantwoordelijk en niet bepaald eerlijk richting je kinderen. Dankzij jou hebben zij op latere leeftijd mogelijk last van geheugenproblemen, concentratieproblemen en emotionele problemen en mogen ze lekker naar het speciaal onderwijs. Om maar even te schetsen wat er kan gebeuren wanneer ze er af vallen. En dan hoeven ze geeneens uren buiten bewustzijn te zijn.
Wat heeft dat er mee te maken?? Dat speciaal onderwijs?? Alsof dat minderwaardig is?? Zoonlief zit daar al
. En een haf van 400kg gaat er niet vandoor als ik er naast loop...... dan loopt ze hooguit rondjes om me heen....... Al een paar keer meegemaakt dat ze schrok van een brommer of vrachtwagen die de bak voorbij scheurde...... Zowel zoon als dochter hebben dan een knop om vast te pakken. Nu moet ik wel zeggen dat als 1 van mijn kids er op zit.... ze zo mak als een lammetje is en nergens van schrikt. En je mag het onverantwoordelijk vinden hoor, dat is jou mening en daar heb ik geen moeite mee
.Enne op de motor zonder helm is ook wel eens lekker........... Heerlijk die wind door je haren....