Ik vind ze erg leuk maar ben er nog niet helemaal uit of ik ze zelf zou dragen. Moet weer wel een zwarte rijbroek bij vind ik. Ze zien er beter uit als de normale rijschoenen als je het mij vraagt.
Ik vindt ze te opvallend, het is net een gewone schoen! Maar da's mijn mening he;)
Anoniem
Geplaatst: 20-04-10 12:44
Hahaha geweldig! Ik vind ze serieus helemaal leuk Ben gek op gympen en de Ed Hardy achtige stijl dus ja, deze zou ik nog best eens willen aanschaffen Voordeel is wel dat ik altijd met spijkerbroek rij, denk dat het wel erg apart staat onder een Engelse rijbroek
AlexandraM
Geplaatst: 20-04-10 12:47
ik vind deze nu ook niet super(al heb je in die styl ook schoenen die me bevallen)...echter koop ik zoon soort schoenen ook gewoon ergens voor een paar euro in de reclame en ga daar mee rijden
maar denk dat het vooral voor alternatievelingen wel erg leuk is
Tja ik rijd ook wel met all stars, maar dan alleen in westernstijgbeugels, vind het gevaar op doorschieten gewoon te groot. Dit lijkt me net iets steviger en veiliger door de hak.
Ik vind ze dus wel leuk haha, is weer eens wat anders. Zag wel dat ze er ook een shirtje van hebben. Maar inderdaad als er ook een dekje van is dan ga ik er toch over nadenken om ze te kopen.
EvieNargileh
Geplaatst: 24-04-10 13:50
Tomorrow schreef:
Ze zijn appart! Maar niet mijn keuze.
Haha, wat je zegt!
Melia
Geplaatst: 24-04-10 15:50
Ik heb ze toevallig zien staan in de winkel..... sorry maar ik vind ze echt spuuglelijk! Lijken net van die allstars gympen.
Deliana27
Geplaatst: 25-04-10 08:45
Ik vind ze lelijk maar ja zo vind iedereen niet altijd hetzelfde leuk. die schoenen dat printje wat er op staat is ook in een t-shirt.
xxnienke94
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 08:46
Delidema schreef:
Ik vind ze lelijk maar ja zo vind iedereen niet altijd hetzelfde leuk. die schoenen dat printje wat er op staat is ook in een t-shirt.
Ik ben gek op gympen maar vind deze toch niet zo mooi . Vooral de print niet.. Ik vind de hak zo groot en lomp.
Maar die hak moet je (meestal) aan met rijden Anders glij je door de beugel Zelf vindt ik ze ook niet echt mooi . Maar het idee van gymen wel ... Alleen niet deze kleuren & print Rijd je die gewoon met chaps ? Heeft iemand misschien een foto van wanneer je erop zit ?
Laatst bijgewerkt door Marthaaa op 25-04-10 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt