Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.ManonR_ schreef:Wat een ongelofelijk nuttige bijdrage in dit topic.
Vroeg nog aan het meisje in de lingerie winkel naar Fila sport BH's. Ze heeft die zelf ook verkocht, maar die geven voor grotere cupmaten ECHT niet genoeg steun zei ze.
Ik heb hem nu alweer wat langer en wissel hem nu een beetje af met mijn level 4, maar de Fila draag ik veel minder. cocktail schreef:Heb er al heel wat versleten in mijn leven, maar dit vind ik echt de beste! je ziet hem wel als je een laag truitje aan heb maar vind het echt super dingen (en geen punt tietjes)
Shock Absorber D+MAX SUPPORT LEVEL 4

Miepie1980 schreef:Ik heb een sportbeha van Nike: http://perry2008.perry01.netivity.nl/pr ... /zoek_yes/
Zit heerlijk, staat goed. Is een mooie beha vind ik voor de prijs.
Zit wel wat hoger maar lijkt net een hemdje onder je shirt als ie er iets boven uit komt. De kleur zwart ben ik trouwens ook erg blij mee.
De vorm van je borsten blijft gewoon mooi is mijn ervaring.
Ik had juist met de Triumph sportbeha dat het geen gezicht was onder een shirtje.
Ik zou ook niet meer zonder willen rijden.LeenC schreef:Heb lange tijd geleden Shockabsorber gehad: was er niet zo wild van qua steun. Nu ligt er een Fila in de kast: die doet het wel geweldig, alleen ook hier weer het punttietjes verschijnsel en m'n slechte schouder speelt ervan op. Nu rij ik gewoon met m'n Marlies Dekkers': die houden ook alles netjes op zijn plaats. En laat ons zeggen dat dat in mijn geval een hele opgave is.
maar ik ben eerlijk gezegt ook afgestapt van de schock absorber.
) paardebloemp schreef:LeenC, je bent de eerste waar ik van hoor van ontevredenheid over de Shockabsorber. Mag ik vragen welk model je had? (Foto misschien?) Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat een normale BH meer steun zou geven! (Ik geloof wèl dat het bij jou zo was hoor!)
Nog een vraagje voor de rest. Ik heb zelf heel vaak dat de bandjes van de bh`s te lang zijn. Als ze op het kortst zijn, zijn ze goed, of nog net te lang. Is dit een bekend probleem?