russel schreef:Vjenna, jij gaat naar de winkel, koopt wat je mooi vind en gelukkig is jouw maat op voorraad, ook fijn dat je precies weet dat een zadel past zonder op je paard te leggen.....
Is dat niet iets heel anders dan een service die je behoort te krijgen als iets niet echt fijn zit?
Ik heb een zadel aan laten meten bij een andere shop, zal even zeggen Superhorse! De service was Super! en wel na een jaar kwam ik er achter door een zeer bekende masseur dat de boom te smal was, dus paard overbelaste rugspieren had. Conclusie, afspraak gemaakt, zadel laten kijken. Mijn 1 jaar oude zadel (zag er uit als nieuw, maar dat is mijn credit) is teruggenomen, speciale boom is gemaakt en ik heb weer een splinter nieuw zadel in huis! Zonder 1 zucht of seconde morren, ze heeft weer heel veel tijd in mij gestoken met opnieuw aanmeten en daarna weer testen of het zadel goed ligt! Dát is service.
Dat is zeker service, dat hoef je van ooteman niet te verwachten. Als die 1 haar op je zadel vinden is het al geen garantie meer.