Niet tevreden over Ooteman!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 17:56

russel schreef:
Zou hij interne problemen hebben als de service zo slecht is? Misschien heeft hij wel waardeloos personeel.

dat ook........er is 1 meisje wat voor hem werkte destijds (weet niet of ze er nu nog werkt) die was echt aso en onredelijk, heb dan ook gelijk waar ze bijstond een klacht over haar ingediend!

yvonnie: geen familie die in de buurt woont?

Yell

Re: Niet tevreden over Ooteman!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:27

was dat maar waar. Is er geen 'brutale' bokker die daar in de buurt woont?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:30

Yvonniej schreef:

ja ik :')

maar ik ben echt TE brutaal en kom liever niet meer in de winkel
tevens heb ik een te "bekend" gezicht :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:55

ikdoemaarwat schreef:
Yvonniej schreef:

ja ik :')

maar ik ben echt TE brutaal en kom liever niet meer in de winkel
tevens heb ik een te "bekend" gezicht :o

Juist goed toch? Denkt hij, Nee, he, zij weer!!! Dan gaat hij vast snel betalen :D

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:11

Het is toch een familie bedrijf?

Hij is een oude norse man die de zaak moet overdragen.

Volgens mij heeft hij ook geen plezier meer in zijn werk.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 08:33

volgens mij is het idd ook een familiebedrijf ja.
die 2 jongens en dat roodharige meisje(of mevrouw)zijn altijd wel vriendelijk,alleen hij is altijd erg nors en stug,niet klantvriendelijk.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 08:59

russel schreef:
Dan ging hij terug en liet ik mijn overschrijving via de ING terugboeken.

Dat kan helemaal niet: eenmaal afgeschreven kun je er niets meer mee doen bij een bank. Alleen een automatische incasso (waar je ooit zelf toestemming voor gegeven hebt) kun je storneren (terug laten draaien). Een overschrijving kan nooit en te nimmer worden teruggedraaid....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 17:24

Volgens mij kan je binnen een beperkte tijd wel degelijk je eigen overschrijving herroepen. Moet je alleen de bank zelf voor bellen.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:44

Nee, dat kan echt niet. Ik heb het geprobeerd toen ik getild ben met een mobiele telefoon via MP. Zat maar één dag tussen, maar de bank kon (en wilde) echt niets doen. Alleen een automatische afschrijving kan teruggedraaid worden, verder niet. Is ook wel logisch: stel, je koopt iets van iemand en hebt het in huis en dan draai je de betaling terug. Daar werkt de bank niet aan mee.

vjenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 20:55

ik kom ook even binnenvallen in dit topic ik zag het toevallig staan en dacht ga is kijken.
ik ben gister toevallig nog bij ooteman geweest en ben weer zeer tevreden eigenlijk!
ik heb een nieuw bruin prestige springzadel gekocht, niet aan laten meten gewoon zo gekocht omdat ik precies de maat wist en heb hem meteen gepast en past perfect!
ook heb ik een bruine gpa speed air cap gekocht en een bruin pikeur wedstrijd jasje gekocht en wat ik daar altijd vind is dat ze het eigenlijk altijd in de juiste maat hebben! en ik heb ook nieuwe laarzen aan laten meten van derby de softjumer nieuw uitgebreid model en daar namen ze ook uitgebreid de tijd voor! ik was door de mevrouw met het rode haar geholpen en ben dus zeer geslaagd...
en ik vind als ik voor nieuwe rijkleding ga kijken ook altijd veel keus hebben en altijd niet nieuwste collecties hebben ik draag dan graag kingsland pikeur en pk en anky en slaag dan ook altijd erg goed!!.....

wat ik vooral vind van via internet bestellen bij andere internet site's is dat ze het nooit in jou maat hebben of het goede model of dat je eeuwen moet wachten!! maar bij ooteman heb ik tot dus ver GEEN klachten en ik denk idd dat iedereen bij elke winkel wel zijn eigen klachte heeft...

en van dat zadel vind ik echt een beetje een raar verhaal idd

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:00

ken die man ooteman verder niet maar zit in makkum.
die is erg goed vindt ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 06:42

Vjenna, jij gaat naar de winkel, koopt wat je mooi vind en gelukkig is jouw maat op voorraad, ook fijn dat je precies weet dat een zadel past zonder op je paard te leggen.....

Is dat niet iets heel anders dan een service die je behoort te krijgen als iets niet echt fijn zit?

Ik heb een zadel aan laten meten bij een andere shop, zal even zeggen Superhorse! De service was Super! en wel na een jaar kwam ik er achter door een zeer bekende masseur dat de boom te smal was, dus paard overbelaste rugspieren had. Conclusie, afspraak gemaakt, zadel laten kijken. Mijn 1 jaar oude zadel (zag er uit als nieuw, maar dat is mijn credit) is teruggenomen, speciale boom is gemaakt en ik heb weer een splinter nieuw zadel in huis! Zonder 1 zucht of seconde morren, ze heeft weer heel veel tijd in mij gestoken met opnieuw aanmeten en daarna weer testen of het zadel goed ligt! Dát is service.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 09:31

russel schreef:
Vjenna, jij gaat naar de winkel, koopt wat je mooi vind en gelukkig is jouw maat op voorraad, ook fijn dat je precies weet dat een zadel past zonder op je paard te leggen.....

Is dat niet iets heel anders dan een service die je behoort te krijgen als iets niet echt fijn zit?

Ik heb een zadel aan laten meten bij een andere shop, zal even zeggen Superhorse! De service was Super! en wel na een jaar kwam ik er achter door een zeer bekende masseur dat de boom te smal was, dus paard overbelaste rugspieren had. Conclusie, afspraak gemaakt, zadel laten kijken. Mijn 1 jaar oude zadel (zag er uit als nieuw, maar dat is mijn credit) is teruggenomen, speciale boom is gemaakt en ik heb weer een splinter nieuw zadel in huis! Zonder 1 zucht of seconde morren, ze heeft weer heel veel tijd in mij gestoken met opnieuw aanmeten en daarna weer testen of het zadel goed ligt! Dát is service.

Dat is zeker service, dat hoef je van ooteman niet te verwachten. Als die 1 haar op je zadel vinden is het al geen garantie meer. :(

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:25

Met name de haren. Daar had hij bij mij ook zo'n probleem mee.

Weet je wel hoelang het duurd om die er weer af te krijgen?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 06:01

ja ze verkochten mij 2x een verkeerde maat deken. ja passen over een andere deken heen was geen probleem.

maargoed,er kan altijd wel een haartje aankomen.
en moeilijk doen!terwijl zij de verkeerde maat hadden verkocht.

xafir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 14:12

Ik heb echt alleen maar positieve ervaringen!
alles wat ik via de site bestel komt altijd prima en snel binnen.
Als iets er nog niet is zoals nieuwe collecties nog niet binnen is krijg ik altijd keurig mail bericht en vragen ze zelfs of ik daar wel op wil wachten of ze mijn geld terug moeten storten!
Ook als ik vragen heb en mail altijd snel antwoord.
Ik heb een keer een anky jas besteld die na 2 dagen dragen kapot was gescheurd bij knopen ook dit kon zonder problemen terug en kreeg direct een nieuwe op gestuurd al vooor dat ze die kapotte van mij binnen hebben.
Geld van retour sturen krijg ik altijd netjes terug gestort !

al met al fijne zaak hele goede service en altijd vriendelijk contact!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:54

dan ben jij een van de gelukkigen xafir.

janiiskA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 21:03

ik ben juist heel tevreden over ooteman! ik had een zadel bij stub gekocht die gewoon echt niet meer goed lag.. vandaag ooteman gebeld of hij langs wou komen om zadels te passen .. en meteen vandaag gekomen:D! hij had veel zadels mee en hoe hij er mee om ging had ik meteen vertrouwen in.. aantal zadels gepast uitgebreid alles gemeten en gedaan.. kijken hoe ik ze vond rijden.. hij is intotaal 2 uur bij ons geweest dus hij neemt er ook lekker de nodige tijd voor.
nu wor er een zadel in een 18,5 gemaakt voor me dikke kont, en kon nu een tijdelijk zadel gebruiken die ook top zit. oude zadel heeft hij mee genomen voor 400 euro.. die had ik ook al 2de hands gekocht en een andere zadel maker zei dat ik er nog 350 voor zou krijgen dus dan is het een redelijk prijsje.. kortom .. ik ben super tevreden!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 02:27

Hij zal het wel niet zo druk hebben als ie vandaag meteen kon komen...

Lilian_AapIe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 06:35

Volgens mij heeft meneer Ooteman het juist wel druk ;) ..

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 11:32

janiiskA schreef:
ik ben juist heel tevreden over ooteman! ik had een zadel bij stub gekocht die gewoon echt niet meer goed lag.. vandaag ooteman gebeld of hij langs wou komen om zadels te passen .. en meteen vandaag gekomen:D! hij had veel zadels mee en hoe hij er mee om ging had ik meteen vertrouwen in.. aantal zadels gepast uitgebreid alles gemeten en gedaan.. kijken hoe ik ze vond rijden.. hij is intotaal 2 uur bij ons geweest dus hij neemt er ook lekker de nodige tijd voor.
nu wor er een zadel in een 18,5 gemaakt voor me dikke kont, en kon nu een tijdelijk zadel gebruiken die ook top zit. oude zadel heeft hij mee genomen voor 400 euro.. die had ik ook al 2de hands gekocht en een andere zadel maker zei dat ik er nog 350 voor zou krijgen dus dan is het een redelijk prijsje.. kortom .. ik ben super tevreden!

Zo ging het bij mij ook toen ik belde. Hij was er echt supersnel. En met een auto vol.

Maar toen er een probleem was, was hij in ene een stuk moeilijker te bereiken en had hij erg weinig tijd ivm de drukte.

janiiskA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 22:40

jaa daar heb ik dan nog geen ervaring mee..:P dat moe ik allemaal nog mee gaan maken.. tot nu toe ben ik super tevreden
over stubenitsky heb ik minder te spreken.. op maat gemaakte laarzen laten maken.. wat denk je.. TE GROOT.
nou terug gegaan weer opnieuw af laten snijden wat denkje.. TE GROOT.. en nu zijn ze dus WEER terug maar ik heb er geen vertrouwen in.
en maar wachten elke keer bijna 3 maanden tot ze er weer zijn.
had het met ooteman erover die zegt: ja ze hadden nooit je rits aan de achterkant moeten zetten met een grootte kuit maat moe je dat nooit doen.
nou lekker dan.. ik mag dus nu nog 2 maanden gaan wachten op laarzen waarvan ik eigenlijk al ckr weet dat ze niet goed zijn betaal je dan bijna 500 voor.. :S

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 20:34

Volgens mij hebben ze bij een kennis ook de rits achter in de laars gezet (ook Ooteman) Kuitmaat 41

plukjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 09:58

Ik kom ook altijd bij Ooteman. En ik ben eigenlijk zeer tevreden. Hij nam de tijd voor me.
Ook toen ik mijn zadel (stubben) en hoofdstel er tegelijk kocht, kreeg ik netjes een kleine korting + een gratis sjabrakje!
Aangezien t om een redelijk groot bedrag ging vond ik dit erg netjes van hem!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 10:01

Je krijgt meestal wel wat bij een zadel. Of ze kleden hem aan (hoes, beugels, beugelriemen) zoals bij Divoza en toen ik mijn KN bij Vroegop kocht, kreeg ik er gratis zadelvet en een sjabrak bij.