Afspraak niet nagekomen..koop paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:00

superwoman schreef:
elsyie schreef:
Ten eerste zal je lid moeten worden dit kost €90,00 en dan zoals jij alles zo simpel ziet het aanvragen van een kopie kost €159,95!!

Ja, best een hoop geld, maar wel de moeite waard lijkt me - Daarbij vind ik het bedrag wel mee vallen in vergelijking met de andere optie een rechtzaak om dat papiertje.... :?

Ik zou daar iig al achteraan zijn gegaan.... maar ja :o?

en een hoop energie..

am_vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:56

russel schreef:
Citaat:
M.Stijns, niet druk maken om de papieren????? een paard zonder papieren is niets. je kan dan niet eens aantonen dat je wel de eigenaar bent! van een paspoort kan een duplicaat worden aangevraagd, met de stamboekpapieren gaat dit heel wat moeilijker!

Wat een onzin, je kunt gewoon een duplicaat aanvragen, eigenaar aantonen? Hoevelen hebben hun paard niet op hun naam staan? Eigenaarsrecht zit wat ingewikkelde in elkaar dan zo een papiertje. Een duplikaat kan je zo aanvragen bij het kwpn.

waar haal jij eigenlijk die informatie vandaag? , hoe moet t als de TS haar paard wil verkopen?
zo simpel als jij t stelt is t helaas niet. en volgens mij krijg je dan een andere kleur ook , dus niet t origineel.

En trouwens.... volgens mij gaat deze topic niet over ht wel of niet opnieuw opvragen van een papier, maar omdat de TS een afspraak heeft met een handelaar die haar afspraken niet nakomt, en daar kan ik alles over vertellen!

Amika123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:58

Ik weet niet of het jullie ook opvalt maar ik zie geen berichten meer van degene die dit topic begonnen is. Ik ben wel nieuwsgierig naar het verdere verloop.

Amika123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 00:02

P.s Wil Floortje M zich aub niet bemoeien met zaken waar ze niks vanaf weet. Dit is een vrij comlexe zaak waarin belgisch recht aan te pas komt. Neem niet aan dat jij een advokaat bent? Of misschien wel op de hoogte van een nederlandse oplichster die in belgie handelt in slachtvee en de volle mep vraagt?
Er is een uitspraak gedaan door de belgische rechtbank waar ik deze week van op de hoogte wordt gesteld. Al met al heeft dat 8 maanden geduurd. Indien je meer bewijs nodig hebt dan hoor ik dat wel.

Amika123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 00:09

PPs. Nathalie, ik ben al een hele tijd op bokt als bezoeker. Ik vind het gewoon leuk om af en toe eens een artikel of forum te lezen. Ik heb over mijn paard ook al eens op bokt geschreven onder een andere naam om te kijken of er nog meer mensen slachtoffer van haar waren. Dat is nu 8 maanden geleden en ik ben dat wachtwoord kwijtgeraakt dus vandaar een nieuw account. Echter, als er een toppic gestart wordt waarin ik mij geroepen voel te reageren dan is dat toch niet verboden of wel? Moet zeggen dat ik me niet erg welkom voel.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 08:41

Amika123 schreef:
P.s Wil Floortje M zich aub niet bemoeien met zaken waar ze niks vanaf weet. Dit is een vrij comlexe zaak waarin belgisch recht aan te pas komt. Neem niet aan dat jij een advokaat bent? Of misschien wel op de hoogte van een nederlandse oplichster die in belgie handelt in slachtvee en de volle mep vraagt?
Er is een uitspraak gedaan door de belgische rechtbank waar ik deze week van op de hoogte wordt gesteld. Al met al heeft dat 8 maanden geduurd. Indien je meer bewijs nodig hebt dan hoor ik dat wel.

Ehm, wil niet banketstaaf doen, maar volgens mij is Floortje M. juist heel goed thuis in recht.. zoek maar op haar berichten.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 11:17

Amika123 schreef:
PPs. Nathalie, ik ben al een hele tijd op bokt als bezoeker. Ik vind het gewoon leuk om af en toe eens een artikel of forum te lezen. Ik heb over mijn paard ook al eens op bokt geschreven onder een andere naam om te kijken of er nog meer mensen slachtoffer van haar waren. Dat is nu 8 maanden geleden en ik ben dat wachtwoord kwijtgeraakt dus vandaar een nieuw account. Echter, als er een toppic gestart wordt waarin ik mij geroepen voel te reageren dan is dat toch niet verboden of wel? Moet zeggen dat ik me niet erg welkom voel.

Vertel mij dan maar welke naam dat was. Ik geloof er namelijk geen snars van. Daarbij ben je nu in overtreding want dan is dit een schaduwaccount (zal gelijk even temmen :D )

seabiscuitje

Re: Afspraak niet nagekomen..koop paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:06

Jeetje zeg..wat een gedoe.
Kan men nou geen greintje respect voor elkaar opbrengen hier?
Iedereen mag er toch het zijne/hare over denken..maar om hier nou op zo'n harde toon discussie over te voeren, is dat nou nodig?

Volgens mij is dit niet meer een discussie op inhoudsniveau.

Ik zou zeggen; hoe dan ook een vervelende situatie voor de TS!

Succes ermee.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:13

am_vanes schreef:
En trouwens.... volgens mij gaat deze topic niet over ht wel of niet opnieuw opvragen van een papier, maar omdat de TS een afspraak heeft met een handelaar die haar afspraken niet nakomt, en daar kan ik alles over vertellen!

Maar het begon toch over de papieren?
Ik vraag me af of ondertussen wel aanvraag is gedaan bij het KWPN voor de papieren?

Ongeacht of de verkoopster eerlijk is, zou ik me druk maken over wat je nu hebt en dat allemaal gaan uitzoeken en zorgen voor papieren. Zorgen dat je tevreden kan zijn met wat je hebt - of zorgen voor bewijs dat je niet hebt gekregen wat de bedoeling was.

Wat ik tussen de regels door heb gelezen, weet niet of dat klopt (!) ,is dat de ts zich druk maakt over de ruil, dat haar paard meer waard was dan het paard wat ze nu heeft gekregen....
Echter vraag ik me daarbij af of dat belangrijk is? Het is toch belangrijk dat je een fijn paard hebt, waar je mee kan doen wat je van plan was?
Of gaat het om het gevoel dat je bent opgelicht en het en princiepe kwestie is geworden?
Of ben je bang dat je vorige paard niet goed terecht komt?

Is er ondertussen al een gesprek geweest (face to face)?

Veel vragen ja :j

Vind dat er een hoop geschreven is, maar lees niks over akties die zijn ondernomen en ben eerlijk gezegd nieuwsgierig. Met zo'n topic ben je imo ook wel "verplicht" om niet alleen te roepen dat je bent opgelicht maar ook bewijs laat zien of laat weten dat je het erbij laat. Ik vind het woord opgelicht namelijk wel heftig en ook belangrijk voor anderen als dat echt het geval is.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:22

Ik denk dat het inmiddels wel tijd word het topic dood te laten bloeden.
Ik heb pb contact gehad met ts. En het heeft geen zin meer om hier nog te reageren :)

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:26

Dat kan ik me voorstellen.
Wens haar succes.

(Het is toch mogelijk om een topic gewoon te sluiten als ts?)

__Nathalie__

Re: Afspraak niet nagekomen..koop paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:31

nee dat moeten de mods doen. Maar die hebben aan gegeven dat het vanzelf wel weg zakt :)

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:32

__Nathalie__ schreef:
Ik denk dat het inmiddels wel tijd word het topic dood te laten bloeden.
Ik heb pb contact gehad met ts. En het heeft geen zin meer om hier nog te reageren :)

jammer, want om te gooien met de woorden dat je bent opgelicht en dan afhaken vind ik ... best triest eigenlijk.
Als het wel zo is moet je anderen waarschuwen en wanneer het niet zo is, moet je dat toch ook kunnen zeggen?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:36

nou het zit iets anders in elkaar als hier word gesuggereerd.
Zogenaamde toevallig heden waar ts heel slim niet in trapt.
En ik vind het dus een wijs besluit dat ts niet meer reageerd.
Die is er overigens ook klaar mee nu :)

En ik ook want anders zakt het nooit weg hier!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:39

Amika123 schreef:
P.s Wil Floortje M zich aub niet bemoeien met zaken waar ze niks vanaf weet. Dit is een vrij comlexe zaak waarin belgisch recht aan te pas komt. Neem niet aan dat jij een advokaat bent?

alleen deze nog even. FloortjeM is nl wel advocate ;)