Als dat een beetje wil (denk niet dat we er al klaar voor zijn maar is een onderlinge bij ons op stal vandaar dat ik het toch doe en kan nog 2 mnd trainen) dan wil ik volgend jaar ergens ook officieel gaan starten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ik zou heus wel n paard erbij willen, maar doe hem niet weg. Hij kan al goed middendraf en mooi verruimen en zelfs uitgestrekte draf.
Ja ook niet opschepperig bedoeld:P
.ik dacht oei straks ben ik de enige:P.. volgende maand heb ik 3 wedstrijden..
.. daar zijn de zenuwen niet mee over. idylle schreef:Ik heb in januari mijn eerste onderlinge wedstrijd. Ben dan zelf 27 jr en heb een kleine c pony 1m27,5
Als dat een beetje wil (denk niet dat we er al klaar voor zijn maar is een onderlinge bij ons op stal vandaar dat ik het toch doe en kan nog 2 mnd trainen) dan wil ik volgend jaar ergens ook officieel gaan starten.
heb je hier een foto van
?
) friendly schreef:Dat had ik ook de eerste paar keer. Omdat ik in mijn achterhoofd had dat een pony tussen de paarden. Dat gaat niet. Jury vind dat niks en jureerd mij slecht/oneerlijk en het is heeeeul moeilijk tussen de paarden voor een pony. Bullsh*t natuurlijk want als jij de sterren van de hemel loopt en gewoon een nette proef neerzet krijg je je punten ook wel. Ook als je met een pony rijd. Van de zenuwen ben ik niet helemaal af, vaak wel. Ik gebruik nu preventief rescuespray. Das van bach bloesems en dat helpt als je stress hebt. Het is plantaardig maar sommigen zeggen dat je erin moet geloven voordat het werkt. Ik geloof erin en bij mij werkt het. Ik weet waar het te verkrijgen is, ik kreeg het via mijn voormalig stageopleidster.

neinie schreef:@risky: In de meeste gevallen is dat in inderdaad waar. Ik heb tot nu toe absoluut geen nadeel gehad en ben eerlijk gepunt.
Toch zijn er gewoon juryleden die het helemaal niets vinden en daar ook naar punten. Zo heb ik een tijd geleden een instructrice gehad, die ook jury was. Zij heeft letterlijk tegen mij gezegd, dat als ik bij haar in de ring zou verschijnen, ze mij zowiezo geen winst wilde geven omdat ze vond dat kleine pony's niets bij de paarden in de ring te zoeken hebben. Jammer dat sommige mensen zo kortzichtig zijn. (Ze was trouwens wel een fijne instructrice)
Fos schreef:Citaat:Ja ik denk dat het nog wat onzekerheid is..ja en nieuwigheid.. als ik denk ik 3/4/5 wedstrijden heb gereden dat ik er dan wel mee om kan gaan
Daar heb je helemaal gelijk inhet zal je steeds weer wat beter af gaan doordat je steeds meer ervaring opbouwd.
ja ik denk als ik veel positieve reacties krijg, dat ik er dan wel snel overheen ben.
Marengo1 schreef:friendly schreef:Dat had ik ook de eerste paar keer. Omdat ik in mijn achterhoofd had dat een pony tussen de paarden. Dat gaat niet. Jury vind dat niks en jureerd mij slecht/oneerlijk en het is heeeeul moeilijk tussen de paarden voor een pony. Bullsh*t natuurlijk want als jij de sterren van de hemel loopt en gewoon een nette proef neerzet krijg je je punten ook wel. Ook als je met een pony rijd. Van de zenuwen ben ik niet helemaal af, vaak wel. Ik gebruik nu preventief rescuespray. Das van bach bloesems en dat helpt als je stress hebt. Het is plantaardig maar sommigen zeggen dat je erin moet geloven voordat het werkt. Ik geloof erin en bij mij werkt het. Ik weet waar het te verkrijgen is, ik kreeg het via mijn voormalig stageopleidster.
Ok moet ik maar 's voor dat spul kijken
Ik wil gewoon niet dat de zenuwen het van me over nemen haha
... en bij m'n pown ook niet
Ik neem wel eens valeriaan of magnesium, geen idee of 't helpt
De pown gaat straks als we weer gaan starten aan de Pavo NervControl. Ik wil uit die verliespunten!