Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)gaby12 schreef:Mijn dochter heeft een flitsende cap van casco mooi roze met paardjes erop,verstelbaar en goedgekeurd!!
Ik weet ook dat als de cap eens flink is gestuiterd je dan beter een nieuwe kan kopen.
Mijn dochter rijd zo trots als een pauw rond met haar flitsende goed passende cap.
Voor een broek kijk ik op marktplaats als haar maat niet op voorraad is uit de collectie van haar zus,zo heb ik ook een hele voorraad laarzen en jophers en chaps.
Yazz_ schreef:gaby12 schreef:Mijn dochter heeft een flitsende cap van casco mooi roze met paardjes erop,verstelbaar en goedgekeurd!!
Ik weet ook dat als de cap eens flink is gestuiterd je dan beter een nieuwe kan kopen.
Mijn dochter rijd zo trots als een pauw rond met haar flitsende goed passende cap.
Voor een broek kijk ik op marktplaats als haar maat niet op voorraad is uit de collectie van haar zus,zo heb ik ook een hele voorraad laarzen en jophers en chaps.
Goedgekeurd is niet het probleem,
Het probleem is dat ze goedgekeurd zijn. Maar niet veilig genoeg!
Ik heb er kinderen mee zien vallen. En die hadden na de val geen cap meer op hun hoofd! Maar alleen nog het gedeelte wat verstelbaar is, want eigenlijk zit het zo
Je koopt een frame van draadjes. Met een bescherming er omheen gemaakt
Een niet verstelbare cap is afgestemd op jou hoofd. En heeft dus niet de kans om zo te belanden na de val!
snap je?

Gelukkig kon de eigenaar ook op dat gebied mijn moeder overhalen om gewoon een goed passende cap te kopen.
Celinee_ schreef:Dat zou best kunnen Yazz, verbaast me eigenlijk niks.
Wij hebben ze nog wel in de winkel liggen, maar ze gaan haast niet. Er is vrij weinig vraag naar dus worden ze ook niet opnieuw besteld.