Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Misschien moet ik eerst een ernstig ongeluk krijgen te paard wil ik me zoiets gaan realiseren.
Ben overal erg hardleers mee, nare eigenschap.
Ik ben ook een geval appart hoor, rijd liever ook niet met cap, maarja dat moet nu wel op de manege waar ik rijd. M__ schreef:Hey,
Ik draag ook een bodyprotector bij het springen. Als ander mensen er iets op zeggen gewoon niet op reageren of gewoon uitleggen waarom.
Bij dressuur draag ik hem niet. Ook bij jonge paarden en paarden zadelmak maken heb ik hem niet aan.
Gr
Paulusjuh schreef:M__ schreef:Hey,
Ik draag ook een bodyprotector bij het springen. Als ander mensen er iets op zeggen gewoon niet op reageren of gewoon uitleggen waarom.
Bij dressuur draag ik hem niet. Ook bij jonge paarden en paarden zadelmak maken heb ik hem niet aan.
Gr
Bij springen wel, maar bij jonge paarden/zadelmak maken niet?
Paulusjuh schreef:M__ schreef:Hey,
Gr
Bij springen wel, maar bij jonge paarden/zadelmak maken niet?
[/quote]