Paard wil de trailer niet op... Tips??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_BoOoWkE_

Re: Paard wil de trailer niet op... Tips??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:57

Ik heb een mail gestuurd naar de site dierenrechten en heb mijn verhaal vertelt maar heb er wel bij gezegt dat mijn fototoestel van mijn gsm niet werkt. Ik hoop dak spoedig een antwoord krijg dak weet wat de gevolgen zijn voor die man. Mits ze op het einde met 5 rond stonden te slaan en te doen. Toch bedankt om te helpen

miss_kippie

Re: Paard wil de trailer niet op... Tips??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:26

ik heb ook een probleem paard met laden.die van mij is jaaaaaaaaaaaren lange elke weekend de trailer vrijwillig in gegaan en nu opeens niet wat er gebeurd is weten we nog steeds niet.alles wat hier voorgesteld is heb ik al geprobeerd.maar we gaan er nu iemand bij halen.over dat vast maken is levens gevaarlijk paard wint het altijd.

Aspirer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 12:23

We zijn er vanochtend geweest en het ging echt goed :D

Eerst nog even geblazen bij de klep en toen liep ze er met haar voorbenen op, toen heb ik het voorste deurtje van de trailer opengezet.
Dat vond ze wel interessant :wow:

Ze is er ongeveer 6 keer helemaal ingelopen, en ik heb ook wat geritselt achter, alsof ik de stang dicht ging doen :P

We zijn 3 kwartier bezig geweest, daarna was ze wel op :(:) maar het ging echt goed!!!
Er kwamen ook helemaal geen vliegende benen aan te pas en ze kwam ook niet omhoog, het ging zo rustig... :j
We hebben ook nog even geknuffeld na alles :o

De exeigenaresse ging deze week nog even met haar bezig en volgend weekend komt ze misschien al mijn kant op :D

Ben zo blij :+:

Calypsofreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:40

Hallo,

Je zegt; "geduld is geen oplossing" , toch wel. Mijn paardje ging vroeger ook helemaal niet op de trailer. Ik heb een keer 3-4uur op m'n gat in de trailer gezeten ( met een wortel!!) halstertouw vasthoudend waar mijn paard natuurlijk ook aan vasthing. En ja, uiteindelijk gaf hij toe, kwam hij de trailer op!
Echt waar, neem een namiddag tijd !
Leid hem daarna weer meteen de trailer af, zodat ie ziet dat het niks engs is. Beloon hem uitbundi gzodra hij HELEMAAL op de trailer staat! ;)

Veel succes xxx

Aspirer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 20:12

Calypsofreak schreef:
Hallo,

Je zegt; "geduld is geen oplossing" , toch wel. Mijn paardje ging vroeger ook helemaal niet op de trailer. Ik heb een keer 3-4uur op m'n gat in de trailer gezeten ( met een wortel!!) halstertouw vasthoudend waar mijn paard natuurlijk ook aan vasthing. En ja, uiteindelijk gaf hij toe, kwam hij de trailer op!
Echt waar, neem een namiddag tijd !
Leid hem daarna weer meteen de trailer af, zodat ie ziet dat het niks engs is. Beloon hem uitbundi gzodra hij HELEMAAL op de trailer staat! ;)

Veel succes xxx

Lees even ;)