ik heb all stars maar dan moet je wel bedenken dat ik meestal zonder zadel rijd, dus geen beugels, alleen in de manege les draag ik van die rubberen laarzen, dat worden over een tijdje wel 2dehands leren laarzen
Dogovrouwtje
Geplaatst: 13-09-09 22:04
Ik heb de Mountain Horse Stable Loafers. dat zijn makkelijke instappers, waterdicht en ze zitten heerlijk. Gaan helaas uit het assortiment.
Ik heb zelf vaker van die chique jodphurs gehad, maar die gingen toch echt niet langer mee dan een jaar.. Nu heb ik "up-trends", die heb ik jaren geleden ook gehad, zijn niet de mooiste (bergschoen achtige look), maar vallen niet op en zijn heerlijk stevig en smal, zodat het ook veilig is in de stijgbeugel, goede rij-zool en veters. Dus eigenlijk de ideale combi van rijschoen en bergschoen in 1. Mijn paar dat ik jaren geleden heb gehad zijn 4 jaar mee gegaan van intensief lopen en rijden) Deze die ik nu heb gaan alweer een jaar mee, veter zijn nog niet stuk (gebeurd ook nog lang niet) en het leer ziet er nog super netjes uit, nergens dun. Zool helemaal intakt. Alleen de binnenvoering begint nu wat uit te dunnen..
Ik heb Saxon's. Zijn bijna precies hetzelfde als die van Ariat, alleen is het kunstleder. En ze zijn bijna €100,- goedkoper dan de Ariat variant.
nine1987
Geplaatst: 14-09-09 14:39
nikes.. goed voor alles gebruik ze om te rijden, om te werken, om te wandelen met de honden.. eigenlijk voor alles
Laura_
Geplaatst: 14-09-09 14:41
ik heb een hele tijd me oude nikies gehad. en dan van die leren jodhurs van Mondoni gehad om mee te rijden als ik geen zin had in me laarzen.
maar me nikies waren nu toch echt op, een heel gat in me neus enzo.. en die Jodphurs uhh ja die waren ook wel aan het slijten. maar ik vind die Jodphurs ook zo lomp of de meeste dan.
dus heb ik bij de Hypoplaza een paar van Happy Valley gekocht. dat zijn schoenen waar je mee kan rijden maar er niet zo lomp. ik vind ze wel heel fijn!
Anneliees_
Geplaatst: 14-09-09 16:34
ik loop nu meestal met allstars op stal, àbsoluut geen aanrader :} denk idd dat gewone sportschoenen of jodpuhrs (hoe het ook geschreven word) best zijn !
Ariat met gel voetenbed. ik zweer erbij en wil niks anders. Heb in het verleden de goedkopere schoenen gehad, hier kon ik geen hele dag op lopen zonder zere voeten te krijgen en waren ook vrij snel versleten.
De Ariats zijn duur, maar ze zijn het zeker waard.
xmamax
Geplaatst: 16-09-09 12:03
Je zou natuurlijk ook op marktplaats kunnen kijken Als je er niet te veel geld aan uit wilt geven
Rl_PrincEsS
Geplaatst: 16-09-09 12:09
Ik draag meestal filli fabri, ook weleens asics of gewoon bootschoenen.
_Sofie
Geplaatst: 21-09-09 14:35
Goedkopen bergschoenen van de Decathlon.
_Nann_
Geplaatst: 21-09-09 19:03
Ik heb : een paar van aigle met kunstof/rubber onderkant/neus. een paar van mountain horse met soort suede achtig leer aan de bovenkant en een waterdichte onderkant. Een paar water afstotende van BR met superzachte voering en een rits
LotteElf
Geplaatst: 22-09-09 15:07
Ik heb van die bergschoenachtige schoenen. Komen wel uit een ruitershop. Dienen voor Stal + rijdschoenen (rijd zonder zadel). :"D Lekker warm is de winter, stevig, kan eventueel met chaps. Ik vindt zelf chaps niet zo lekker zitten.