Maak je niet druk en lekker aan het werk met je paardje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
criollolover schreef:dus je hebt 1x proef gereden voordat je haar kocht?? en ze hebben deze merrie verkocht als braaf en rustig?? beetje vreemd dus, dan mag ze niet zomaar gaan bokken.
ik zie in je profiel dat je 37 jr bent, hoelang rij je al dan?
ik zou eventueel contact opnemen met de vorige eigenaar en vragen hoe dit kan
Heel veel plezier! justdiesel schreef:wel liep ze continu als ze maar dacht een ander paard te zien, horen, of ruiken te hinniken, waarom zou ze dat doen?
Ik ben een keer zo'n beetje het halve bos met hem doorgeraced omdat hij een plastic zak zag, nou je kunt hem zo ongeveer in een plastic zak stoppen, maar deze was zo eng
Zo ook honden: ik moet hem echt op zijn donder geven als hij maar enigszins zijn grote ogen op gaat zetten (plus zeer gespitste oren)
, ziet er prachtig uit maar is voor mij het sein van opletten en een flinke por plus mijn stem erbij. Dan loopt hij erlangs alsof het niets is en doe ik dat niet dan gaat hij er (niet elke keer maar je weet het niet he
) ongelovelijk naar kijken, blazen en stampvoeten (hij slaat dan met zijn voorbeen).
dus ze is wel superbraaf....als ze het nodig vindtCitaat:als ik mijn zoon van 9 er op zet sjokt ze lekker rustig rond
)