Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ikwashier schreef:Karin schreef:Die van de Decathlon zijn niet zo dik, maar wel van goede kwaliteit én maar 20 euro.
Zo dat is zeker niet duur!Waar zijn de broeken te koop? (Ook op internet?)
Karin schreef:Wat een fijne rijbroek is, is heel persoonlijk.
Ik rijd al jaren (sinds 2002) met rijbroeken van Mondoni. Zowel met stoffen als met kunstleren zitvlak. Ik rijd er ook zonder problemen endurance mee, afstanden van 80-120 km en uiteraard mijn trainingen. Zou geen andere willen.
Ja, misschien een speciale endurancebroek van Stud One, maar daar zit dan weer geen handig zakje voor je telefoon in.
Wat er verder fijn is aan Mondoni is de prijs: 60-80 euro.
cocktail schreef:Volgens mij heel persoonlijk, maar heb zelf een hele berg anky broeken omdat de pasvorm en stofje zo fijn zitten. Het is geen hele stevige stof dus je ziet er wel een en ander door heen. Verder vind ik kentucky fijne broeken hebben. Nedhorse scoort op mijn lijstje ook prima hoge band, fijne pasvorm en stevige stof. En sinds kort heb ik een broek van Jose Kouwenhoven die bevalt ook heel goed die kun je zelf naar eigen wens laten maken, dus alles wat jij prettig vind en mooi ook natuurlijk kunnen ze voor je maken. Waar ik er ook 3 van heb zijn Golden Dress met ruitje, broeken zijn onverwoestbaar. Vallen heerlijk lang.

Cisss schreef:Eurostar zit heerlijk vind ik altijd. Mondoni ook wel. Verder heb ik niet echt ervaring met Anky of Pikeur etc, maar zou dat graag eens willen proberen hoe dat zit!