Te vroeg startten..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flugeltje

Re: Te vroeg startten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 15:34

ja das ook waar ja..
ik heb alleen een eigen paard , dus ik weet niet hoe het is om een paard zadelmak te maken ed. ja alleen mijn eigen paard en daar vond ik geen bal aan hihih.
Maar al die verschillende paarden leer je juist heel veel van, ook al is het niveau niet hoog.
Vaak ben je dan veel handiger dan menig hoge ruiter....

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 15:45

Mss wel, je leert je iig heel erg snel aanpassen aan je paard. Heb ook nooit zoveel problemen met verschillende paarden. Hoe meer verschillende hoe leuker :D
Gelukkig iedereen zn eigen ding... anders werd t wel heel erg vol in t Z :P

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 15:48

denk inderdaad dat we zowaar samen deze discussie redelijk hebben opgelost zo :j
er zijn meerdere wegen en wensen om te rijden binnen het concoursgebeuren.
sommigen vinden het fijner of het paard verder voor elkaar te hebben, sommigen juist om er met vallen en opstaan doorheen te komen.
inderdaad wat marij zegt, leuk dat er zoveel verschillende wensen en manieren bestaan binnen dezelfde sport :j
en het ene nadeel heft het andere voordeel weer op :D

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:06

Daarom is de paardensport ook zo mooi ;)

De wereld is zo mooi vanaf de rug van een paard, op wat voor manier je ook rijdt :D :D :D

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 17:05

.
Laatst bijgewerkt door superwoman op 23-03-09 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 17:11

Marij schreef:
Dat MAAR B ruiter, sloeg met name op de toon die door sommigen een beetje gezet wordt hier...

Bedoel je mij?
Geloof dat jij dat er zelf van maakt,want in eerdere berichten kon je lezen dat ik ervaring niet aan een niveau vast plak, maar aan de rijstijl.

Iemand die al 1 jaar in de B zit, regelmatig start met een braaf paard en 'geen' winst behaald zou ook 20 jaar kunnen rijden, maar imo ben je niet zo ervaren...
Qua rijden is dat imo schadelijker dan als een speer door de klasses heen gaan.

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:12

Ik reageer wel via pb naar je, we zullen de sfeer hier maar een beetje goed houden.